۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
سالانه ۷۸۰ هزار تن ورق گالوانیزه در استان سمنان تولید می‌شود
سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

سالانه ۷۸۰ هزار تن ورق گالوانیزه در استان سمنان تولید می‌شود

سمنان – تشنه دل، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت نورد ولوله در شهرک صنعتی سمنان سالانه ۷۸۰ هزار تن ورق گالوانیزه در استان تولید می‌شود.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه شرکت نورد ولوله در شهرک صنعتی سمنان سالانه ۷۸۰ هزار تن ورق‌های فولادی رنگی، گالوانیزه گرم و ورق‌های فولادی با پوشش روی یا همان ورق گالوانیزه تولید می‌کند، اظهار داشت: در این واحد تولیدی ۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی با تأکید بر اینکه احصاء نیازها و مشکلات این واحد تولیدی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: سالانه ۱۶۰ هزار تن لوله فولادی درز جوش، ۱۵۰ هزار تن انواع لوله گالوانیزه گرم و ۳۰۰ هزار تن لوله‌های فولادی و آهنی را دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه زمینه اشتغال ۵۲۰ نفر در استان در این واحد تولیدی فراهم‌شده است، گفت: تأمین مواد اولیه یکی از مهم‌ترین مشکلات این واحد تولیدی است که به‌صورت خرید از بورس کالا انجام می‌شود بنابراین برای رفع این مشکل اقدامات لازم پیگیری می‌شود.

تشنه دل بابیان اینکه ۶۳ هزار مترمربع زیربنای این واحد تولیدی است، افزود: این مجموعه تولیدی درزمینه تولید انواع ورق گالوانیزه و انواع لوله و پروفیل فعالیت می‌کند که کاربرد محصولات آن در تمامی صنایع و همچنین مصارف خانگی است.

کد خبر: ۲۲٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha