۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۱۰ تعاونی در استان زنجان ایجاد می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۱۰ تعاونی در استان زنجان ایجاد می‌شود

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از ایجاد ۱۰ تعاونی در استان طی سالجاری خبر داد و گفت: شرکت تعاونی بندر خشک صادراتی یکی از این تعاونی‌ها است.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، از ایجاد ۱۰ تعاونی در زنجان طی سالجاری خبر داد و گفت: شرکت تعاونی بندر خشک صادراتی یکی از این تعاونی‌ها است و در سال جهش تولید جزو برنامه‌های هم اداره تعاون زنجان است.

وی از وجود چهار هزار و ۵۳۲ تعاونی در زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۱۸۱ تعاونی فعال بوده و سه هزار و ۳۵۱ تعاونی غیر فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند، گفت: تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می شود و تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است.

یوسفی تاکید کرد:  ۳۵ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی، ۲۱۶ تعاونی در بخش خدمات و ۱۵۷ تعاونی هم در بخش صنعت فعال است و مابقی در بقیه بخش ها فعال هستند.

وی در ادامه بر توسعه اشتغال مشاغل خانگی با رویکرد تعاون در زنجان تاکید کرد و افزود: درسال جهش تولید این مهم به جد دنبال و مشاغل خانگی توسعه می یابد و تسهیلات خوبی هم پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مشاغل خانگی در استان مربوط به بانوان و در رشته‌های صنایع‌دستی فرش بافی و خدمات است، ابراز داشت: از سال ۹۰ همزمان با آغاز اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون بیش از ۱۴ هزار مجوز در بخش مشاغل خانگی در زنجان صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: توجه به مشاغل خانگی و توسعه آن باعث توسعه اقتصادی شده و نرخ مشارکت اقتصادی بانوان را تقویت می‌کند.

کد خبر: ۲۲٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha