۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
۲۵ پروژه آبرسانی کهگیلویه و بویر احمد با مشارکت بنیاد برکت اجرایی شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

۲۵ پروژه آبرسانی کهگیلویه و بویر احمد با مشارکت بنیاد برکت اجرایی شد

یاسوج - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ پروژه آبرسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بنیاد برکت اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فیض الله پاسره ظهر سه شنبه در مراسم گرامی داشت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی در محل شرکت آب و فاضلاب یاسوج افزود: این پروژه ها با هدف تامین آب ۵۵ روستا با جمعیت ۲۲ هزار نفر با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی با بیان اینکه امروز نیز پروژه آبرسانی روستای «دره بید لوداب» در شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید، گفت: برای اجرای سیستم های آبرسانی به روستاهای هدف زیرساخت هایی شامل ۱۳۵ کیلومتر خط انتقال و لوله گذاری، احداث ۱۷ مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۵۵ هزار مترمکعب و با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال ایجاد و آماده بهره برداری است.

پاسره تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستای دره بید لوداب به نمایندگی از ۲۵ پروژه آبرسانی در تمام نقاط استان به بهره برداری رسید و این پروژه آب شرب ۴۵ خانوار تامین می کند.

وی افزود: این پروژه شامل مخزن آب ۱۰۰متر مکعبی، یک کیلومتر خط انتقال و ۳.۶ کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال است.

پاسره اظهار داشت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در تامین اعتبار این پروژه و سایر پروژه های آبرسانی استان کهگیلویه و بویراحمد نقش بسیار مهمی داشته است.

کد خبر: ۲۲٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha