۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
کفی خودروبر با قیمت مناسب در سریع ترین زمان

کفی خودروبر با قیمت مناسب در سریع ترین زمان

کفی خودروبر با قیمت مناسب در سریع ترین زمان را از امدادجان تقاضا کنید. امدادجان سریعاً برای حمل خودروی شما در محل حاضر می شود.

بازار: یکی از تجهیزاتی که در زمان بروز مشکل خرابی خودرو و تصادف خودرو و ... به کار می آید ، خودروبر کفی می باشد. خودروبرها ، به منظور جابه جایی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات برای جابه جایی خودرو در هر مسافتی و در هر موقعیتی مناسب است. هر زمان که خودروی شما قادر به حرکت نبود ، با برترین امداد خودرو در ایران (امدادجان) تماس حاصل کنید.

انواع خودروبرها کدامند ؟

خودروبرها با توجه به ابعاد خودروهای مختلف ، طراحی و ساخته شده اند. حمل خودرو با کفی خودروبر ، به آسان ترین و ایمن ترین شکل انجام می شود. انواع کفی ها شامل خودرو بر کامیونت یا تکی و تریلر خودروبر می باشد.

کفی تکی یا کامیونت : چنانچه خودرو در اثر نقص فنی یا سانحه قادر به حرکت نیست ، با کفی تکی یا کامیونت می توان به حمل آن اقدام کرد. معمولاً از این نوع کفی برای جابه جایی خودروها در مسیرهای کوتاه استفاده می شود. این کفی ها از یک وینچ برخوردار بوده که حمل خودرو را کاملاً امکان پذیر می کند.

تریلرهای خودروبر : با استفاده از این خودروبر می توان خودرو را تا مسافت های طولانی جابه جا کرد. تریلرهایی که امدادجان بدین منظور استفاده می کند ، ظرفیت متفاوتی برای قرارگیری خودرو دارند. برای مثال ممکن است از تریلرهایی با ظرفیت حمل ۶ خودرو استفاده شود.

- با توجه به توضیحات ارائه شده می توان متوجه شد که کامیونت مناسب حمل خودروی درون شهری و تریلر مناسب حمل خودروی برون شهری است.

کاربرد کفی‌خودرو بر چیست ؟

امدادجان ، بر اساس مناسب ترین تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر یا یدک کش خودرو به ارائه این خدمات اقدام می کند. اصلی ترین مواردی که می توان حمل خودرو را با کفی انجام داد ، شامل موارد زیر است :

- جابه جایی انواع خودروهای لوکس و لاکچری

- جابه جایی انواع خودروهای صفرکیلومتر فاقد پلاک

- حمل انواع خودروهای سالم ایرانی و خارجی

- حمل انواع خودروهای سانحه دیده

- جابه جایی انواع خودروهای مسابقه ای مانند پورشه ۹۱۱ ، آئودی کواترو ، مازراتی ۲۵۰f و ...

- جابه جایی خودروهای بسیار مدل پایین

- حمل انواع تجهیزات صنعتی و کشاورزی و ...

مزایای مهم حمل خودرو با کفی خودروبر چیست ؟

مهمترین دلیلی که موجب می شود خودروداران به حمل خودرو با کفی اصرار داشته باشند و تمایل نداشته باشند که خودروی خود را با دیگر تجهیزات حمل خودرو بکسل کنند ، امنیت خودرو است. خودرو در زمان حمل با کفی دچار هیچ آسیب دیدگی نمی شود و هیچ خط و خراشی بر روی آن ایجاد نمی شود. امنیت خودروی شما با استفاده از کفی در زمان جابه جایی ، صد درصد تضمین شده است. رانندگانی ، هدایت این خودروبرها را بر عهده دارند که کاملاً متخصص و ماهر هستند. لذا خودروی شما کاملاً اصولی حمل می شود.

با استفاده از تریلرهای خودروبر ، امکان حمل خودرو تا مسافت های طولانی فراهم می شود. بنابراین با وجود این خودروبرها می توان خودرو را از شمال کشور به جنوب کشور و یا از شرق به غرب و ... انتقال داد. هر زمان که نیاز به کفی خودروبر داشتید ، با ما تماس حاصل کنید.

شماره تماس خودرو بر در تهران

امدادجان خدمات مختلفی از جمله پمپ بنزین سیار ، مکانیکی سیار ، باطری به باظری سیار و ... را ارائه می دهد که کیفیت و قیمت هر یک از این خدمات ، بسیار بالا است. برای دریافت هر یک از این خدمات از جمله خدمات حمل خودرو با شماره ۰۲۱۴۸۲۸۷۴۴۴ تماس حاصل کنید. اطمینان داشته باشید که خودروی شما را در سلامت و ایمنی کامل به مقصد موردنظر شما حمل می کنیم.

نکات مهم در زمان حمل خودرو چیست ؟

حمل خودرو باید با توجه به نکات مهمی انجام شود تا ایمنی خودروی شما کاملاً برقرار شود. به نکات زیر توجه داشته باشید :

  1. نوع خودروی خود را در زمان ثبت درخواست کفی خودروبر اعلام کنید تا بر اساس اندازه آن ، خودروبر مناسب اعزام شود.
  2. از تماس با امدادخودروهایی که متفرقه و یا تازه کار هستند ، خودداری کنید. حتماً عواقب حمل خودروی غیراصولی را درنظر بگیرید.
  3. از راننده خودروبر بخواهید که سلامت خودروی شما را در زمان حمل با خودروبر ، کاملاً تضمین کند.
  4. نظارت داشته باشید که خودروی شما کاملاً بر روی خودروبر فیکس و ثابت شود تا در زمان حمل ، جابه جایی میلی متری هم نداشته باشد.
  5. در زمان تحویل خودرو در مقصد ، تمامی بخش های داخلی و بیرونی خودرو را چک کنید تا خودرو را کاملاً صحیح و سالم تحویل بگیرید.

هزینه حمل خودرو با کفی خودروبر چقدر است ؟

نرخ حمل خودرو با استفاده از این تجهیزات به موارد مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها شامل فاصله از مبداء تا مقصد بر حسب کیلومتر ، نوع کفی ، وضعیت خودروی کاندیدای حمل ، صعب العبور بودن یا نبودن مسیر ، زمان حمل خودرو ( روز یا شب ) و ... است.

برند امدادخودرویی که با آن تماس می گیرید در تعیین نرخ حمل خودرو ، بی تأثیر نیست. برخی از امدادخودروها به هزینه های مصوب و متداول بی توجه بوده و هزینه های بالایی را از خودروداران دریافت می کنند. اما امدادجان به عنوان یک امدادخودروی معتبر و حرفه ای به مناسب بودن هزینه های خدمات خود ، توجه بسیار زیادی دارد. از مناسب بودن هزینه حمل خودرو با کفی خودروبر توسط امدادجان ، آسوده خاطر باشید.

امدادجان

امدادجان ، یکی از امدادخودروهای بزرگ در ایران است که با کوله باری از تجربه و تخصص به ارائه خدمات به خودروداران محترم اقدام می کند. این مجموعه همواره به این فکر می کند که با کسب رضایت مشتریان به نام خود اعتبار بیشتری ببخشد و به یکی از امدادخودروهای قابل اعتماد در نزد خودروداران ، تبدیل شود.

هر زمان که نیاز به خدمات امدادی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سریعترین زمان ممکن داشتید ، با شماره امدادجان تماس حاصل کنید. اعزام انواع تجهیزات حمل خودرو از جمله کفی خودروبر به محل ، در کوتاهترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha