۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ تهران

خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ تهران

فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر توسط املاک سیب ۲۲ با شرایط بسیار خوب انجام می شود تا خریداران از راهی مطمئن ، خانه دار شوند.

بازار: برج های اطراف چیتگر ، موقعیتی ایده آل برای یک زندگی مدرن و جذاب است. افزایش جمعیت موجب شده است که با مشکل کمبود زمین مواجه شویم و در نتیجه به برج سازی روی بیاوریم. یکی از مناطق تهران که اخیراً به کانون برج سازی در تهران تبدیل شده است ، منطقه ۲۲ تهران است.

زندگی در برج ها و ساختمان های بلند ، مزایای بسیار زیادی دارد. همین مسئله موجب شده است که استقبال بسیار زیادی از خرید آپارتمان در برج های چیتگر تهران شود. دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ و شمال غربی تهران است که از شمال به اتوبان همدانی ، از جنوب به اتوبان تهران کرج ، از شرق به اتوبان آزادگان و از غرب به آزادشهر و پیکان شهر می رسد.

موقعیت زندگی در منطقه ۲۲ چگونه است ؟

فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر ، فرصت بسیار خوبی برای صاحب خانه شدن شما است. پروژه بقیة الله یا ونوس هوم لند ، یکی از برترین پروژه های این منطقه است که سودآوری زیادی برای خریداران واحدهای آن خواهد داشت.

منطقه ۲۲ معروف به برج های بلند قامت است. آب و هوای بسیار خوب منطقه ۲۲ ، زندگی در این محله را بسیار دلنشین کرده است. امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی در این منطقه به ویژه در اطراف دریاچه وجود دارند که موجب جلب توجه خریداران آپارتمان شده است. با زندگی در برج های چیتگر ، تجربه ای متفاوت از زندگی آپارتمان نشینی را بدست خواهید آورد که شما را به برج نشینی علاقمند می کند. خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر باید به کمک متخصصان این حوزه انجام شود.

امکانات آپارتمان های دریاچه چیتگر چیست ؟

پیش خرید ملک در اطراف دریاچه به دلیل امکانات بسیار خوب برج های این محله ، به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. برج های دریاچه چیتگر به اندازه ای مستحکم ساخته شده اند که در برابر زمین لرزه از خود عکس العمل قابل قبولی را ارائه می دهند.

از امکانات این برج ها می توان به پارکینگ ، انباری ، آسانسورهای نفربر و باربر ، لابی و لابی من ، سونا و استخر و جکوزی ، روف گاردن ، مهد کودک ، کافی شاپ ، شوتینگ زباله ، سیستم اطفاء حریق ، دوربین مدار بسته ، زمین بازی ، اتاق بازی کودک ، کافی شاپ ، کتابخانه و ... اشاره کرد. با وجود تجهیزات امنیتی که برای برج ها درنظر گرفته شده است ، امنیت برج های دریاچه چیتگر بسیار خوب است.

پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر با شرایط عالی

برج های موجود در پیرامون دریاچه چیتگر به دو نوع برج های شخصی ساز و برج های تعاونی ساز دسته بندی می شوند. به منظور تأمین بخشی از سرمایه موردنیاز برای تکمیل کردن برج ها ، به پیش فروش برخی از آپارتمان های برج ها اقدام می شود. شرایط پیش فروش آپارتمان ها بسیار عالی است و شرایط را برای خرید آپارتمان برای خریداران راحت می کند.

شرایط پیش فروش آپارتمان ها به گونه ای است که خریدار بخشی از مبلغ کل معامله را پرداخت می کند و الباقی را طی چندین قسط تا زمان تحویل آپارتمان ها ، پرداخت می کند. معمولاً مبلغ پیش پرداخت بسیار مناسب است و قدرت خرید افراد را برای خرید آپارتمان افزایش می دهد. خریداران برای پرداخت اقساط دیگر ، فرصت و زمان خوبی خواهند داشت.

جاذبه های گردشگری این منطقه کدامند ؟

بازار خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر بسیار رونق دارد. این محله از هر نظر مورد توجه خریداران قرار گرفته است. لذا خریداران زیادی به دنبال یافتن آپارتمان و خانه های ویلایی بسیار خوب در این محله هستند. برای پیش خرید ملک در شهرک چیتگر (ارتش) ، کوهک ، دریاچه و ... سریعتر اقدام کنید. اگر می خواهید با چندین جاذبه گردشگری منطقه ۲۲ آشنا شوید ، اماکن زیر را برای شما نام می بریم :

- پارک جنگلی چیتگر

- دریاچه شهدای خلیج فارس یا دریاچه چیتگر

- ایران مال

- تهران مال

- باملند

- اُپارک یا پارک آبی

- باغ گیاه شناسی

- آبشار چیتگر

- سینما چند بعدی

- شهربازی

- و ...

با زندگی در این منطقه به بسیاری از تفریحات و سرگرمی ها دسترسی نزدیک خواهید داشت. لذا برای تفریح و پیک نیک نیاز نیست که کیلومترهای زیادی را بپیمایید. در محل زندگی خود به تمامی تفریحات دسترسی خواهید داشت.

قیمت پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر چقدر است ؟

برای هر یک از برج های چیتگر ، نرخ متفاوتی تعیین شده است. اما در مجموع این نکته را بدانید که نرخ پیش فروش از نرخ فروش بسیار کمتر است. لذا اگر به پیش خرید ملک موردنظر خود اقدام کنید ، سود بیشتری خواهید کرد. هرچند که زمان تحویل ملک کمی طولانی تر از حالت معمول است ، اما باز هم پیش خرید آپارتمان ها مقرون به صرفه است. امکانات آپارتمان ها ، ویوی هر آپارتمان ، موقعیت آپارتمان در برج ، تعداد واحدهای هر برج و ... تعیین کننده قیمت هر متر مربع از آپارتمان ها است.

ارزان ترین آپارتمان های دریاچه چیتگر

با توجه به اینکه سازندگان هزینه های متفاوتی را برای ساخت برج های خود می کنند ، نرخ متفاوتی را برای آنها تعیین می کنند. نمی توان گفت که ارزان ترین آپارتمان ها لزوماً بی کیفیت ترین و کم امکانات ترین آپارتمان ها هستند. اما در خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر باید به نکات مختلفی توجه داشت و صرفاً تمرکز خود را بر روی قیمت ها نگذاشت. زمان تحویل پروژه ، امکانات برج ، طبقه آپارتمان موردنظر شما ، چشم انداز آن و ... از جمله نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

سیب ۲۲

گروه املاک سیب ۲۲ ، برترین کارشناسان در حوزه مسکن را به دور هم جمع کرده است تا بهترین شرایط را برای خرید ملک از راهی مطمئن برای مردم فراهم کند. سیب ۲۲ به شما کمک می کند تا آپارتمان موردنظر خود را در منطقه ۲۲ خریداری کنید. خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر ، تخصص ماست. این کار را به گونه ای انجام می دهیم که نه خریداران و نه فروشندگان را متضرر کنیم.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۵۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha