۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
حضور شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در نمایشگاه باشقیرستان

حضور شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در نمایشگاه باشقیرستان

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در نمایشگاه گاز و نفت اوفا باشقیرستان روسیه حضور یافت.

به گزارش بازار، علیرضا شکوهیان، معاون مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و مهدی یوسفی، مشاور مدیرعامل این شرکت در طرح‌های برون‌مرزی به نمایندگی از وزرات نفت در «نمایشگاه گاز و نفت اوفا» که از ۲ تا ۵ خردادماه در شهر اوفا، پایتخت جمهوری خودمختار باشقیرستان در حال برگزاری است، حضور دارند و در نشست‌هایی مشترک با نمایندگان دیگر کشورهای حاضر در این رویداد بین‌المللی برای تحقق اهداف شرکت در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز به کشورهای هدف تلاش می‌کنند.

در آیین گشایش این رویداد بین‌المللی که روز سه‌شنبه (دوم خردادماه) برگزار شد، رئیس‌جمهوری باشقیرستان از حضور هیئت صنعت گاز ایران در این نمایشگاه قدردانی و بر همکاری‌های مشترک فنی - تخصصی برای غلبه بر تحریم‌ها تاکید کرد.

وی همچنین در بازدید از غرفه ایران در گفت‌وگو با نمایندگان شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در جریان جزئیات توانمندی‌ها و زمینه‌های همکاری قرار گرفت.

غرفه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در روز دوم این رویداد نیز شاهد حضور و نشست کاری مارگریتا وزیر صنعت و تجارت باشقیرستان بود.

براساس این گزارش، در نمایشگاه گاز و نفت اوفا نمایندگانی از کشورهایی چین، بلاروس، روسیه، تاجیکستان، ازبکستان حضور دارند و در مذاکرات مشترک به‌دنبال حصول توافق‌هایی مطلوب و سازنده هستند.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha