۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
حمایت وزارت جهاد از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی گل محمدی

حمایت وزارت جهاد از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی گل محمدی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی آمادگی دارد از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی در حوزه گل محمدی، تهیه اسانس و عطر حمایت کند.

به گزارش بازار، سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه جشنواره گل و گلاب شهرستان داراب در جمع خبرنگاران در رابطه با پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: حداکثر از روز یکشنبه پرداخت مطالبات گندمکاران را شروع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: پرداخت ۳۰ همت مطالبات گندمکاران با اولویت مطالبات قدیمی‌تر انجام خواهد شد و با این مبلغ به صورت کامل تسویه حساب خواهیم کرد.

آقامیری در زمینه توسعه صنایع تبدیلی گفت: یک پنجم سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان داراب است و وزارت جهاد کشاورزی این آمادگی را دارد که از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی در حوزه گل محمدی، تهیه اسانس، عطر و سایر محصولات تبعه آن حمایت کرده و از تسهیلات تبصره‌ای هم برای سرمایه‌گذاران استفاده کند.

وی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی از صادرات محصولات گل محمدی هم حمایت خواهد کرد، بیان کرد: خوشبختانه کمیسیون کشاورزی مجلس حمایت قاطع از کشاورزان در حوزه تولید گل محمدی دارد و ما نیز به کمک مجلس از تولید و صادرات این محصول حمایت خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha