۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
 اتمام ۶۵ هزار پروژه نیمه تمام ملی و استانی۵۰ تا ۹۰ سال طول می‌کشد
معاون وزیر اقتصاد و دارایی:

اتمام ۶۵ هزار پروژه نیمه تمام ملی و استانی۵۰ تا ۹۰ سال طول می‌کشد

زنجان- معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی، گفت: اتمام ۶۵ هزار پروژه نیمه تمام، ملی و استانی با این وضع کنونی بالغ بر ۵۰ تا ۹۰ سال طول می‌کشد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین قربان زاده ظهر پنجشنبه در جلسه مولدسازی در محل استانداری زنجان، گفت: اتمام ۶۵ هزار پروژه نیمه تمام، ملی و استانی با این وضع کنونی بالغ بر ۵۰ تا ۹۰ سال طول می‌کشد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با قاطعیت در این خصوص گره گشایی کرده است تا مقاومت دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شکسته شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه برای مولدسازی اراده ملی نیاز است و هم افزایی هم می‌تواند به پیشبرد کارها کمک کند، گفت: هماهنگی و هم افزایی مولفه‌ای مهم و اثرگذار در پیشبرد برنامه‌های مربوط به مولدسازی است.

قربان زاده تاکید کرد: امسال، سال انقلاب به معنای تحول در حوزه حکمرانی اقتصادی کشور به ویژه در حوزه راه اندازی پروژه‌های عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه تالار مولدسازی دارایی‌های دولت طی هفته‌های آینده به صورت یکپارچه راه اندازی می‌شود که امکان مشارکت استان‌ها در آن فراهم شده است، افزود: تالار موادسازی دارایی‌های دولت راه اندازی می‌شود و این تالار قرار بود سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر راه اندازی شود. این کار امکان تسهیلگری و جذب منابع طرح‌ها و برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی بر لزوم هم افزایی دستگاه‌ها با وزارت راه و شهرسازی در پیشبرد مولدسازی اشاره کرد و گفت: طی تفاهم انجام شده در ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن ابتدا باید مکان یابی و اراضی مورد نظر مشخص شود و سپس در این خصوص اقدام شود چون مسکن نوعی مولدسازی است.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha