۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
روزانه ۳۰۰ طرح با یک‌هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افتتاح می‌شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام:

روزانه ۳۰۰ طرح با یک‌هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افتتاح می‌شود

ری- مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از آغاز سرمایه‌گذاری برای یک‌هزار طرح و ۱۸۸ هزار شغل با هشت هزار میلیارد تومان اعتبار توسط این ستاد خبر داد و گفت: روزانه ۳۰۰ طرح با یک‌هزار شغل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر پیش از ظهر سه شنبه در مراسم سی‌و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل و برگزاری رزمایش برکت امام خمینی (ره) که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در زمان کرونا یک روز هم تعطیل نبوده است، اظهار داشت: این ستاد با وظایفی که بر دوش خود دارد چه در کرونا و چه در سیل وظایف خود را به خوبی مدیریت کرده است.

وی با بیان به اینکه امروز برخی از کشورهایی که به ما اجازه واردات نمی‌دادند از ما تقاضای تجهیزات دارند گفت: با توجه به وعده ایجاد ۱۳ هزار شغل باید اعلام کنیم که در حال حاضر ۱۵ هزار شغل به اسم داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص اقدامات ستاد در زمینه تأمین دارو عنوان داشت: در ایام کرونا داروهایی را که برای در مان این بیماری مؤثر بودند ظرف دو هفته ساخته می‌شدند و با قیمت نهایتاً ۳۰۰ هزار تومان قابل تهیه بودند.

وی افزود: امروز در سالگرد امام (ره) دو هزار ۴۲۳ طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۱۷۰ مدرسه، ۲۰۰ مسجد، ۱۱۵ طرح آبرسانی، هزاران مسکن محرومان و ده‌ها طرح دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین امضای قرارداد با هفت بانک برای تأمین اعتبار ایجاد ۱۸۸ هزار شغل برای افراد آسیب دیده از کرونا، امضای قرارداد کمک به تأمین ۳۵۰۰ خانواده‌های معلول با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز ارسال چهار میلیون بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از این ویروس از مهم‌ترین بخش‌های این رزمایش محسوب می‌شوند.

مخبر با اشاره به اینکه امروز ۶۵ هزار طرح و ۱۸۸ هزار شغل با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آغاز شده و این به معنای آن است که هر روز ۳۰۰طرح با یک‌هزار شغل افتتاح خواهد شد، گفت: سال گذشته نیز ۱۲۵ هزار شغل ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۲٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha