۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به ۱۰۲ درصد رسید
در اردیبهشت ماه

وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به ۱۰۲ درصد رسید

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه به دلیل شیوع کرونا فروش انشعاب و وصول مطالبات شرکت برق به طور چشمگیری کاهش یافت، گفت: با عادی شدن شرایط در اردیبهشت ماه وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به ۱۰۲ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، شیرزاد جمشیدی ظهر دوشنبه در دیدار نماینده مردم شهرستان بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی که در دفتر مدیریت شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد گفت: سال گذشته دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای طرح‌های بهسازی و توسعه شبکه برق روستایی در شهرستان بهار هزینه شده است.

وی با اشاره به هزینه‌کرد ۱۶۰ میلیون تومان برای احداث شبکه برق متقاضیان جدید افزود: نصب ۱۱۰ دستگاه روشنایی معابر جدید با ۵۲ میلیون تومان اعتبار و تبدیل ۳۲۷ کنتور آنالوگ به دیجیتال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان بهار است.

۷ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها، جذب مشترکین جدید و توسعه روشنایی معابر در شهرستان بهار هزینه شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: پارسال در مجموع حدود هفت میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها، جذب مشترکان جدید و توسعه روشنایی معابر در شهرستان بهار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در هر دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ بهبود شاخص مشهود است، عنوان کرد: این شاخص‌ها شامل کاهش تلفات، کاهش خاموشی، مدیریت مصرف، کاهش پیک بار، وصول مطالبات است.

جمشیدی با اشاره به هزینه‌کرد هشت میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در شهرستان کبودرآهنگ طی سال گذشته گفت: از این اعتبار هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در راستای اجرای طرح‌های مقاوم‌سازی، بهسازی و توسعه شبکه روستایی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه احداث شبکه متقاضیان جدید در شهرستان کبودرآهنگ طی سال گذشته ۱۶۹ میلیون تومان هزینه شد، گفت: تعویض ۱۷۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر برای بهینه‌سازی معابر با ۵۰ میلیون تومان و تعویض کنتورهای معیوب به تعداد ۳۶۰ دستگاه کنتور و تبدیل آنها به کنتور دیجیتال نیز با اعتبار یک میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی شبکه توزیع دفاتر برق روستایی در کبودرآهنگ دایر شده تا از تردد مردم به مرکز شهر کاسته شود.

شیوع کرونا وصول مطالبت شرکت برق را کاهش داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: شرکت توزیع نیروی برق، درآمد هزینه‌ای بوده و درآمد آن بر اساس فروش انشعاب و انرژی تأمین می‌شود که با توجه به شیوع کرونا در این امر خلل وارد شده و فروش و وصول شرکت به طور چشمگیری کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تلاش شد تا با راه‌اندازی سامانه خوداظهاری قرائت کنتور مشترکان از راه دور انجام شود، افزود: متأسفانه درصد کمی از همشهریان از این امر استقبال کردند.

جمشیدی با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه امسال وضعیت عادی شد و توانستیم به هدف گذاری برسیم، گفت: با همکاری مشترکان و تلاش همکاران درصد وصول شرکت در اردیبهشت ماه به ۱۰۲ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: جابجایی تیرهای برق در روستاها و فیدرهای چاه‌های کشاورزی از جمله مواردی است که با پیگیری نمایندگان مردم فشارهای وارد شده بر شرکت کمتر می‌شود.

کد خبر: ۲۲٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha