۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
۵۱۰ میلیارد ریال از درآمدهای مالیاتی برای امور عمرانی در بابل هزینه شد
فرماندار بابل:

۵۱۰ میلیارد ریال از درآمدهای مالیاتی برای امور عمرانی در بابل هزینه شد

بابل - فرماندار بابل گفت: سال قبل ۵۱۰ میلیارد ریال از محل مالیات ارزش افزوده صرف امور خدماتی و عمرانی در شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار بازار، قربانعلی ولی زاده عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سالن فرمانداری با اشاره به رشد اعتبارات شهرستان در سال قبل گفت: فقط از محل سه درصد مالیات ارزش افزوده ۵۱۰ میلیارد ریال برای کارهای عمرانی و خدماتی در شهرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان از سال ۹۲ تاکنون بجز سال ۹۷ رشد داشته است، افزود: اعتبارات مالیات ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری ها برای امور عمرانی و خدماتی واریز شده است.

وی با اظهار اینکه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان به مرحله ثبات رسیده است، از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ میلیارد تومان نیز توسط گروه هی مردمی و نیکوکاران جمع اوری و برای تهیه بهداشتی در اختیار علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

ولی زاده یادآور شد: همچنین برای توانمندسازی چرخه اقتصادی تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اعطاء می شود.

فرماندار بابل درباره اعتبارات سال گذشته شهرستان گفت: در زمینه طرح های توسعه ای در محورهای هفتگانه ۲۸ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان صرف شده است.

کد خبر: ۲۱٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha