۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
جهش تولید با تکیه بر جوانان و ظرفیت های داخلی میسر می شود
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

جهش تولید با تکیه بر جوانان و ظرفیت های داخلی میسر می شود

کاشان - ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: جهش تولید با تکیه بر جوانان و ظرفیت های داخلی میسر می شود.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به شروع مجلس یازدهم اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات این مجلس فراهم آوردن زمینه برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت مردم از جمله مهمترین سرفصل های مجلس یازدهم است، ابراز داشت: رونق و جهش تولید با تکیه بر جوانان و ظرفیت و توانایی های داخلی امکانپذیر است و در صورتی که این باور را در جامعه و بین مدیران و مسئولین ایجاد کنیم می توان امید به رونق اقتصادی حتی با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی داشت.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دو دوره مجلس دهم و یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: ملت و نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ سال است که در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی مقاومت کرده و باعث سرافکندگی دشمنان شده است.

وی با اشاره به حضور نفتکش های جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی و صادرات بنزین به ونزوئلا اظهار کرد: روشن بودن جی پی اس این کشتی ها تا رسیدن به مقصد نشان از قدرت و صلابت ملت ایران دارد چرا که ایران طبق قوانین بین المللی حق حضور در آبهای بین المللی را دارد و اگر مزاحمتی از طرف کشوری برای نفتکش های ایرانی رخ  می  داد، پاسخی قاطع از طرف ایران به همراه خواهد داشت.

ساداتی نژاد در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است، بیان داشت: نگاه مدیران و مسئولان به داخل، حمایت از صنایع و اصناف، جلوگیری از واردات کالا، اهمیت و حمایت از جامعه دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان و غیره می تواند عوامل موثری در رونق و جهش تولید باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن بحران کرونا تاکید کرد: حضور فعال شرکت های دانش بنیان در تولید لوازم بهداشتی و درمانی ثابت کرد که می‌توان به جای امید بستن به بیگانگان با استفاده از ظرفیت های داخلی مشکلات کشور را برطرف و از بحران ها عبور کرد.

کد خبر: ۲۱٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha