۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
تصویب ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه بهداشت و درمان کشور
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

تصویب ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه بهداشت و درمان کشور

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تصویب ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه بهداشت و درمان کشور خبر داد.

ابراهیم رضایی در حاشیه شورای اداری شهرستان دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دشتستان با وسعت و جمعیت قابل توجه، نیازمند رسیدگی بیشتری است و از نظر بودجه و اعتبارات، باید نگاه ویژه‌ای به دشتستان شود.

وی از مدیران استان خواست نسبت به جذب اعتبارات ملی اهتمام ورزند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام بویژه طرح‌هایی که مطالبات مردمی دارند، ضروری است و باید تامین اعتبار شوند.

رضایی تصریح کرد: بودجه سال آینده که توسط دولت تهیه و مورد تصویب مجلس قرار گرفت، تا حد زیادی تورم‌زاست و باید با اصلاح برخی موارد مهم از آثار تورمی آن کاست.

وی اضافه کرد: در برخی از حوزه‌ها بویژه درمان، میزان اعتبارات و بودجه بسیار خوبی تصویب شده که امیدوارم در استان نیز استفاده بهینه شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تصویب ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: اعتبارات این حوزه در سال ۱۴۰۰، حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بود که برای امسال رشد صد در صدی داشته است.

رضایی بیان کرد: توسعه و تجهیز مراکز درمانی دشتستان از مطالبات مردم است که امیدوارم توجه بیشتری به این مساله شود.

وی خواستار رفع مشکلات زیرساختی روستاهای دشتستان شد و افزود: تامین اعتبارات روستاهای کم‌جمعیت و رفع مشکلات روستایی از جمله راه و آب و برق و اینترنت و ...مورد تاکید قرار دارد.

کد خبر: ۲۱۳٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha