۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
۸۵ درصد اشتغال مازندران خرد و متوسط است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

۸۵ درصد اشتغال مازندران خرد و متوسط است

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ۸۵ درصد اشتغال استان را خرد و متوسط دانست و گفت: بیشتر اشتغال استان تسهیلات و مجوز محور هستند.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ۸۵ درصد اشتغال استان خرد و متوسط است، گفت: بیشتر اشتغال استان تسهیلات محور و مجوز محور هستند و باید نظارت میدانی از اشتغال ایجاد شده صورت گیرد.

وی با تاکید براین که نظارت میدانی از حوزه اشتغال و سرمایه گذاری به بخشداران واگذار شود، گفت: ۱۰ سال زمینی برای شهرک دامپروری در کیاسر تهیه شد ولی هنوز برنامه فراروی محقق نشده است.

وی نیمه کاره بودن بسیاری از مراکز تولیدی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید به تولید و رونق اشتغال توجه کنیم و کارگروه اشتغال باید برنامه ریزی درستی در این زمینه داشته باشد.

زارعی نبود و نداشتن کارگران ماهر و متخصص را از دیگر چالش ها ذکر کرد و گفت: باید فرمانداران و بخشداران درگیر حوزه اشتغال و سرمایه گذاری شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین برای تولیدات در حوزه کشاورزی باید سیاستگذاری مناسبی صورت گیرد و باید دستگاه های مختلف در این حوزه طرح های جامعی داشته باشند و باید کشاورزی و گردشگری ما اقتصادی شود.

کد خبر: ۲۱۳٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha