۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
بستر سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گلستان فراهم است
معاون امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان:

بستر سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گلستان فراهم است

گرگان- ارباب مجنی، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: همه الزامات و بسترهای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را مهیا کردیم تا تولید استان رونق بگیرد.

محمد رضا ارباب مجنی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه همه الزامات و بسترهای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را مهیا کردیم، اظهار کرد: همه الزامات و بسترهای لازم سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی اعم از زراعت و باغبانی، دام و طیور، صنایع تبدیلی، صادرات با هدف رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاران فراهم شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی گلستان از شناسایی ۳۱ پروژه ی اولویت دار در حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: از این تعداد هفت طرح مهم و محوری به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی شهرک های گلخانه ای، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی، شهرک دو هزار هکتاری گلخانه دریایی را از طرح های مهم و محوری دانست و اضافه کرد: زنجیره تولید قارچ خوراکی۸۰ هکتاری و شهرک دامپروری ۱۰ هزار راسی از دیگر طرح های مهم کشاورزی به شمار می رود.

ارباب مجبی با بیان اینکه برای توسعه شهرک های گلخانه ای استان استعدادیابی لازم انجام گرفته، گفت: عرصه هوزیاری آق قلا با ۲۱ هکتار در مرحله احداث است و چهارعرصه دیگر در مرحله تشکیل پرونده واگذاری به شرکت شهرک های کشاورزی است.

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به جایگاه ویژه کشاورزی در استان و لزوم شهرک ویژه تخصصی صنایع کشاورزی برای ارتقاء ارزش افزوده دراین بخش، نشست تخصصی با شرکت شهرک های صنعتی استان جهت ایجاد شهرک ویژه صنایع کشاورزی انجام شده است.

کد خبر: ۲۱۳٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha