۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
 پرتفوی نماد پردیس رشد ۱۰۶ درصد کرد
رشد عملکرد شرکت های سرمایه گذاری در بورس

پرتفوی نماد پردیس رشد ۱۰۶ درصد کرد

شرکت سرمایه گذاری پردیس با نماد پردیس در انتهای اسفند ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۷۱۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۰۶ درصدی به مبلغ ۱۴۶۴ میلیارد تومان رسیده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری پردیس با نماد پردیس در انتهای اسفند ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۷۱۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۰۶ درصدی به مبلغ ۱۴۶۴ میلیارد تومان رسیده است.

پیش از این طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از معاملات واگذاری سهام ۳۴ میلیارد تومان سود کسب کرده بود، این شرکت با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به پایان سال مالی از محل سود سهام محقق شده ۷.۳ میلیارد تومان درآمد داشته و در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت به ازای هر سهم ۹۰.۷ تومان سود خالص ساخته بود که ۶۳.۸ تومان بین سهامداران به صورت نقدی توزیع شد و در پایان دوره سود انباشته به ۳۴۱ میلیارد تومان رسید.

آخرین افزایش سرمایه شرکت مربوط به پایان آذرماه سال ۱۴۰۱ بوده که معادل ۳۰درصد سرمایه شرکت از محل مطالبات حل شده و آورده نقدی طی دو مرحله انجام شد. از این رو شرکت در نظر دارد با توجه به جایگاه، فعالیت و همچنین افزایش سرمایه‌هایی که در گذشته داده است، با افزایش سرمایه‌های معنادار، فعالیت‌های جدی‌تری را در پیش بگیرد.

بازبینی و بروزرسانی برنامه استراتژیک پنج ساله شرکت، دریافت بازخوردهای دوره جهت انطباق هرچه بیشتر با برنامه فوق، بازبینی مداوم استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد تنوع در سبد سرمایه‌گذاری‌های شرکت با هدف کاهش ریسک، افزایش سودآوری با لحاظ مسائل مختلف کلان و خرد اقتصادی و سیاسی، تداوم و افزایش حجم سرمایه‌گذاری در بازارهای مشتقه سهام و کالا، فراهم نمودن بستر سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه‌های جسورانه، افزایش سرمایه شرکت به منظور انطباق هرچه بیشتر اندازه شرکت با بازار سرمایه و حفظ و ارتقاء جایگاه کیفیت افشای اطلاعاتی ناشر از برنامه‌های آتی شرکت است.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha