۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
نیمی از شالیزارهای میاندرود در معرض خشکسالی است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با بازار:

نیمی از شالیزارهای میاندرود در معرض خشکسالی است

میاندرود- زارعی، عضو کمسیون کشاورزی مجلس با بیان این که نیمی از کشاورزی و شالیزاری میاندرود در معرض خشکسالی است، تامین منابع آبی را برای گذر از بحران ضروری دانست.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر راه اندازی سایت اداری در شهرستان میاندورود و اشاره به اینکه برخی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان حضور ندارند، راه اندازی این سایت را ضروری دانست.

وی با بیان این که ۱۱ سال از شهرستان شدن میاندرود می گذرد اما هنوز برخی از دستگاه ها در شهرستان مستقر نیستند، از مسئولان استان خواست تا عملیات اجرایی سایت اداری را در منطقه آغاز کنند.

زارعی حوزه آب و کشاورزی را از مسائل مهم بیان کرد و گفت: امسال نیمی زا ۵۰ درصد از شالیزارها در معرض خشکسالی است و باید تجهیز و نوسازی اراضی ولوجا و برگه و غیره در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تجهیزو نوسازی اراضی ولوجا و برگه و مناطقی که نیاز به تجهیز و نوسازی دارند و سامانه کم فشار را باید حتما اجرا کنیم.

زارعی با اشاره به ارتباط پل ساحلی در میاندورود ادامه داد: درخواست ما استاندار این است که در اوایل سال جدید این پل افتتاح شود و علاوه براین، حوزه شهری در میاندورود باید ارتقا پیدا کند و با کمک شهرداران پرونده ای را در این خصوص باز کنیم.

کد خبر: ۲۱۳٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha