۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
 اطلس سرمایه گذاری استان زنجان در حال بازنگری است
استاندار زنجان در گفتگو با بازار:

اطلس سرمایه گذاری استان زنجان در حال بازنگری است

زنجان-افشارچی،استاندار زنجان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و گفت: اطلس سرمایه گذاری استان زنجان در حال بازنگری است.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با تبریک سال نو به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری «مهر تورم و رشد تولید» اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارهای موازی و رقابتی و بازار گاه های اینترنتی برای مهار تورم در استان پیگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: در رشد تولید بیش از پیش تسهیل گر و مشگل‌گشای بنگاه‌های موجود و جدید خواهیم بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته مهارتورم در استان زنجان باجدیت دنبال شد،گفت: این روند کاهش چشمگیر تورمی استان زنجان را در پی داشت و سال ۱۴۰۱ سال پرفراز و نشیب بود و در استان زنجان گام‌های مهمی در راستای رفع چالش‌های اقتصادی و بخصوص مهارتورم صورت گرفت و نتایج قابل قبولی به‌دست آمد.

افشارچی تاکید کرد: طی سال ۱۴۰۱ در راستای احیای واحدهای خارج از مدار تولید و مشکل گشایی و راه اندازی برخی بنگاه‌های تولیدی موفقیت‌های کسب شد.

وی افزود: اطلس سرمایه گذاری استان زنجان نیز در حال بازنگری است که امیدواریم به صورت خاص برای سرمایه گذاران مفید باشد و به جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی کمک فراوانی کند و رایزنی هایی نیز با سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در این بخش انجام گرفته و امیدواریم شاهد اتفاقات مثبت باشیم.

استاندار زنجان تاکید کرد: در حوزه اقتصاد دیجیتال نیز با پارک فاوا تعاملاتی شده و در حوزه گلخانه های هوشمند و تولید محتوا نیز در سال جدید اقداماتی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha