۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
تردد نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در جاده ها از ۲۴ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

تردد نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در جاده ها از ۲۴ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اعلام جزییات تردد در تمام بخش های حمل و نقل از ۲۴ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ اعلام کرد: نزدیک به دو میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در جاده ها در این مدت تردد داشته اند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، آمار تردد حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی را در بازه زمانی ٢٤ اسفند تا ٢٩ اسفند١٤٠١ را اعلام کرد و گفت: تعداد مسافران جابجا شده در این مدت با حمل و نقل عمومی جاده ای ٢.١٩٧.٩٦٥ مسافر بوده که سهم ناوگان اتوبوسی ٢٨/١ درصد، سهم ناوگان مینی بوسی:٢٢/٣ درصد و سهم ناوگان سواری کرایه: ٤٩/٩ درصد است.

افندی زاده تعداد مسافران جابجا شده با حمل و نقل ریلی را نیز٥٠٠.٣٥٠ مسافر اعلام کرد و افزود: تعداد مسافران جابجا شده با حمل و نقل هوایی اعم از پروازهای داخلی و خارجی در مدت زمان یادشده ٧٤٣.٣٥٨ نفر بوده است.

وی تشریح کرد: مسافران جابجا شده با شناورهای مسافری و تفریحی ٧٢٢.٤٢١ نفر ثبت شده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به متوسط تردد بین استانی از ٢٤ اسفند لغایت ٢٩ اسفند گفت: ٢.١٦٥.٠٦٢ وسیله نقلیه در این مدت تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه ١٣ درصد رشد را نشان می دهد.

وی بیان کرد: استان خوزستان با ٣٤ درصد، اردبیل ٣١ درصد، بوشهر ٣٠ درصد، ایلام ٢٧ درصد و گلستان ٢٧ درصد استان هایی هستند که با بیشترین افزایش تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح نوروزی تا ٢٩ اسفند ١٤٠١ همراه بوده اند.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha