۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
نقش‌آفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مهار تورم و رشد تولید
وزیر کار در پیامی با تبریک سال نو مطرح کرد

نقش‌آفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مهار تورم و رشد تولید

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز، بر نقش ویژه وزارت کار در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و لزوم نقش‌آفرینی در مهار تورم و رشد تولید تأکید کرد.

به گزارش بازار، در متن پیام سیدصولت مرتضوی آمده است: بهار، رستاخیز طبیعت و پیام‌آور تحول و تازگی؛ و این‌بار در آستانه احیای طبیعت و در واپسین گام‌ها به سوی نو شدن، نسیم دلنواز ماه بندگی و عبادت عطری ماندگار را پراکنده است.

در سرآغاز سال جدید، تبیین ارزشمند رهبر معظم انقلاب در پیام تبریک سال نو در بیان اقدامات دولت مردمی در جهش تولید و اشتغال‌آفرینی عزم ما را برای عمل به فرمان مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ صدچندان کرد. آنچه که در سال جدید برای تحقق آن برنامه‌ریزی مدونی خواهیم داشت همسو با تأکیدات مقام معظم رهبری با محوریت اشتغال، افزایش قدرت خرید مردم، رشد و رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است.

با نقشه راه معظم‌له در تلاش فعالان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در امیدآفرینی برای مردم، سال ۱۴۰۲ از همه ظرفیت‌های در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه برای تحقق این امر بهره خواهیم گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی، حل مشکلات مردم را در گرو فعالیت‌های بنیانی و اساسی اقتصادی همچون تولید و کارهای انسانی همچون مواسات و همیاری‌های مردمی و کمک به طبقات ضعیف جامعه دانستند و همین موضوع با توجه به مأموریت‌های ذاتی وزارتخانه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق در همه سطوح ستادی و اجرایی است. امید دارم در پرتو عنایت الهی، توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز نصیبمان شده و سال جدید، نویدبخش آینده‌ای بهتر برای ملّت بزرگ و شایسته ایران اسلامی باشد.

با فرارسیدن روزهای بهار طبیعت و بهار دل‌ها، صمیمانه‌ترین تبریکات را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ریاست محترم جمهوری، آحاد مردم شریف ایران اسلامی، به‌ویژه خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاران سخت‌کوشم تقدیم نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و بهروزی همگان را آرزومندم.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      0 0
      همین که با تورم ۳۰۰ درصدی تونست حقوق کارگرها رو ۲۷ درصد افزایش بده بهترین اقدام برای جلوگیری از مهار تورم بود دست مریزاد احسنت به شما وزیر پرتلاش