۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
بهترین گوشی های پرچم دار سامسونگ

بهترین گوشی های پرچم دار سامسونگ

شرکت سامسونگ سال‌هاست در زمینه تولید گوشی‌های موبایل فعالیت دارد.

به گزارش بازار، شرکت سامسونگ سال‌هاست در زمینه تولید گوشی‌های موبایل فعالیت دارد. سامسونگ به ساخت گوشی‌های پرچم‌دار و بسیار قدرتمند خود شهرت دارد. سری S و Note این کمپانی از بهترین و قوی‌ترین گوشی‌های حال حاضر دنیاست. سری Z هم به‌تازگی در زمره پرچم‌داران این کمپانی خودنمایی می‌کند که با رویکرد کاملا متفاوت توانسته طرف‌داران سامسونگ را در سراسر جهان افزایش دهد. در ادامه به بررسی بهترین گوشی‌های سامسونگ از منظر طراحی و عملکردشان می‌پردازیم.

گوشی سامسونسگ اس ۲۲ اولترا با قیمت ۵۰ میلیون

بهترین گوشی های پرچم دار سامسونگ

S۲۲ Ultra جدیدترین گوشی سامسونگ است که در بهمن ماه ۱۴۰۰ به بازار عرضه شد. این نسخه از تفاوت‌های زیادی با نسخه قبلی خود برخوردار است و طراحی کاملا متفاوتی دارد. قاب پشت گوشی اس ۲۲ اولترا با حذف برجستگی پنل دوربین در نسخه‌های قدیمی سری S و طراحی نهایی مات جلوه بسیار زیبایی پیدا کرده است. با خرید گوشی جدید اس ۲۲ اولترا، قلم جادویی اس نیز در دست کاربر قرار می‌گیرد، قلمی که پیش از این در سری نوت سامسونگ به کار می‌رفت.

صفحه نمایش در گوشی S۲۲ Ultra ۶.۸ اینچی است. پنل نمایشگر از نوع دینامیک امولد ۲ایکس بوده و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که یک کیفیت فوق‌العاده را رقم می‌زند. علاوه بر این نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)، پشتیبانی از +HDR۱۰، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمس ۲۴۰ هرتز در حالت  Game Modeاز قابلیت‌های بی‌نظیر نمایشگر گوشی جدید سامسونگ است.

در نسخه گلوبال گوشی اس ۲۲ اولترا از تراشه‌ی Exynos ۲۲۰۰  با معماری ۴ نانومتری استفاده شده است که در کنار پردازنده گرافیکی Xclipse ۹۲۰، پردازش فوق‌العاده‌ای در اجرای بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی از خود نشان می‌دهد.

S۲۲ Ultra سامسونگ به یک پنل دوربین ۴گانه با یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، یک لنز اولترا ۱۲ مگاپیکسل و دو لنز پریسکوپی و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسل مجهز شده است. این گوشی جدید سامسونگ با تمامی شایعاتی که در بخش باتری سد راهش بود تنها از قابلیت شارژ سریع نمایشی ۴۵ واتی بهره برده است.

گوشی سامسونگ زد فلیپ ۴ با قیمت ۴۲ میلیون

بهترین گوشی های پرچم دار سامسونگ

Flip ۴ Z جدیدترین و متفاوت‌ترین گوشی سامسونگ است و در ابعاد یک گوشی معمولی است که با تا شدن به شکل یک نصفه گوشی درمی‌آید. این گوشی موبایل متفاوت سامسونگ برای صفخه‌نمایش اول از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED ۲X استفاده کرده که کیفیت بی‌نظیری داشته و از قابلیت HDR۱۰+ نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ثانویه گوشی زد فلیپ که در حالت بسته نمایان می‌شود، یک صفحه‌نمایش سوپر امولد ۱.۹ اینچی است و برای نشان دادن نوتیفیکیشن، ساعت و حتی گرفتن سلفی با دوربین اصلی به‌کار می‌رود.

گوشی Z Flip مجهز به یکی از قوی‌ترین تراشه‌های ساخت کوالکام، یعنی تراشه Snapdragon ۸۸۸ ۵G است. پنل دوربین این گوشی سامسونگ شامل دوربین دوگانه‌ی واید و اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی است که دامنه دینامیکی و ثبت جزئیات در تصاویر ثبت شده با هردو آنها از کیفیت خوبی برخوردار است. نقصی که در زد فلیپ خیلی به چشم می‌خورد ظرفیت کم ۳۳۰۰ میلی‌آمپری باتری و قابلیت شارژ ۱۵ واتی آن است.

گوشی سامسونگ اس ۲۱ اولترا با قیمت ۴۰ میلیون

بهترین گوشی های پرچم دار سامسونگ

S۲۱ Ultra یکی از پرفروش‌ترین گوشی های سامسونگ در سال اخیر است. سامسونگ در بخش طراحی این گوشی، بسیار متفاوت از طراحی‌های نسل قبلی خود عمل کرده است. صفحه‌نمایش اس ۲۱ اولترا با اندازه ۶.۸ اینچی، مجهز به Dynamic AMOLED ۲X است و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با نرخ نوسازی آداپتیو ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR۱۰، تصویر به شدت باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد. عمق رنگ مشکی این نمایشگر عالی است. حداکثر روشنایی آن ۱۵۰۰ نیت بوده و به قابلیت نمایشگر همیشه روشن و فناوری Eye Comfort Shield مجهز است.

نسخه گلوبال گوشی سامسونگ S۲۱ Ultra از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ با ضخامت ۵ نانومتری بهره می‌برد که باعث شده از لحاظ سخت‌افزاری، قدرتمند و قابل اطمینان باشد. سامسونگ گلگسی اس ۲۲ اولترا مجهز به پنل دوربین ۴گانه است که در یک پنل مستطیلی‌شکل در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌ است. دوربین اصلی از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا را به ثبت برساند. دوربین‌های اولترا واید، پریسکوپ و تله‌فوتو به ترتیب ۱۲، ۱۰ و ۱۰ مگاپیکسلی هستند. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است و دارای قابلیت شارژ نسبتا سریع ۲۵ وات است.

گوشی سامسونگ نوت ۲۰ اولترا با قیمت ۳۸ میلیون

بهترین گوشی های پرچم دار سامسونگ

Note ۲۰ Ultra از لحاظ طراحی و در کنار پشتیبانی از قلم S جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. سامسونگ هنگام رونمایی از این گوشی خود، در آن سنگ تمام گذاشته بود. صفحه نمایش از نوع Dynamic AMOLED ۲X لمسی خازنی و با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است. رزولوشن نمایشگر نوت ۲۰ اولترا، ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل است و از نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز در حالت FHD و ۶۰ هرتز در حالت QHD پشتیبانی می‌کند و همین امر باعث شده تصویر به شدت واضح و باکیفیتی را نمایش دهد.

نسخه گلوبال گوشی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ از تراشه Exynos ۹۹۰ ساخت سامسونگ در قسمت پردازنده مرکزی بهره برده است. دوربین این گوشی خاص سامسونگ یکی از بهترین‌هاست و از یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی بعنوان لنز اصلی و دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و پریسکوپ تشکیل می‌شود. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری Note ۲۰ Ultra از قابلیت شارژ ۲۵ وات برخوردار است.

بیشتر بخوانید: گلکسی a۲۳

گوشی سامسونگ اس ۲۱ اف ای با قیمت ۲۱ میلیون

بهترین گوشی های پرچم دار سامسونگ

S۲۱ FE نسبت به نسل قبل خود، یعنی اس ۲۰ اف ای، تفاوت زیادی در بخش طراحی ندارد. طراحی این گوشی شبیه به پرچم‌داران سامسونگ مانند S۲۱ است. پنل دوربین کاملا ساده اما به رنگ قاب پشتی طراحی شده است. صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED ۲X نقطه قوت این گوشی موبایل است. پشتیبانی از HDR۱۰+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز از ویژگی‌های دیگر این نمایشگر است.

گوشی S۲۱ FE پلتفرم دوگانه خود را از پرچم‌داران سری S  به ارث برده است. در نسخه گلوبال این گوشی فن ادیشن سامسونگ، از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ با ضخامت ۵ نانومتر استفاده شده، حال آنکه در نسخه اصلی تراشه‌های معروف اسنپدراگون به کار رفته است. پنل سه‌گانه دوربین اس ۲۱ اف ای  متشکل از یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با پوشش ۱۲۳ درجه است. این گوشی قابلیت شارژ ۲۵ وات و ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری باتری را ارائه می‌دهد.

کد خبر: ۲۱۲٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha