۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بهاره در سمنان ایجاد شد
هاشمی به بازار گفت:

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بهاره در سمنان ایجاد شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره ویژه عرضه مستقیم اقلام مورد نیاز مردم استان در آستانه نوروز و ماه رمضان خبر داد و گفت: نظارت بر این نمایشگاه‌ها دائمی خواهد بود.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره سمنان در سالن کارگران مرکز استان ضمن بیان اینکه نمایشگاه های عرضه مستقیم اقلام مورد نیاز مردم در استان برپا شده است، تاکید کرد: هدف از این نمایشگاه ها عرضه مستقیم و ارزان تر اقلام مورد نیاز خانواده ها در آستانه نوروز و ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه نظارت بر این نمایشگاه ها نیز به شکل دائمی، صورت می گیرد، ابراز کرد: اکیپ های نظارتی همچنین بر بازار شب عید در تمام هشت شهرستان استان سمنان نظارت داشته و شخص فرمانداران استان مسئول رسیدگی مستقیم و جدی به این موضوع هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه نظارت بر روند فعالیت فروشگاه های زنجیره ای استان امری ضروری و مورد نیاز است که ستاد تنظیم بازار ویژه ایام نوروز به این موضوع توجه داشته باشد، گفت: تلاش شود تا به منظور دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سراسر استان سمنان حتی به صورت فصلی برگزار شود.‌

هاشمی همچنین با اشاره به ضرورت تکمیل نیازهای مردم استان سمنان در آستانه ماه رمضان نیز بیان کرد: در نشست های ستاد تنظیم بازار نیز بیان شد که تامین شکر و خرما برای استفاده مردم‌ استان در ماه مبارک رمضان مد نظر مسئولان‌ ستاد تنظیم ‌بازار باشد.

وی همچنین افزود: همانطور که در ستاد ها و نشست های مرتبط با بازار شب عید و ماه رمضان نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بیان شده، اعضای ستاد تنظیم بازار استان تلاش نمایند تا مردم به هیچ وجه دغدعه ای برای تامین کالای مورد نیاز خود نداشته باشند.‌

استاندار سمنان همچنین درباره ایام نوروز و استقبال از مسافران نیز بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای استقبال از زائران رضوی و مسافران نوروزی در استان سمنان اندیشیده شده و دستگاه های خدمت رسانی از هلال احمر، اورژانس و راهداری و ... در تمام محورهای مواصلاتی و ورودی شهرهای استان استقرار داشته و در حال خدمت رسانی هستند.

هاشمی درباره افزایش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها نیز بیان کرد: امسال حدوداً این اعتبارات چهار برابر بیشتر شده که نیاز است تا شهرداری‌های استان سمنان با اولویت‌بندی که دارند این اعتبارات را به خوبی استفاده کنند همچنین نیاز است که نخست رفع نقاط حادثه خیز و دوم مقوله مهم خشکسالی و آبیاری در شهرها مد نظر مدیران شهری باشد.

کد خبر: ۲۱۲٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha