۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
راه‌اندازی صفحه اختصاصی تالار شمش طلا در سایت بورس کالا

راه‌اندازی صفحه اختصاصی تالار شمش طلا در سایت بورس کالا

بورس کالای ایران در پی راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده شمش طلا و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران، صفحه اختصاصی تالار شمش طلا را در سایت رسمی خود ایجاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، معاملات گواهی سپرده شمش طلا از روز پنج‌شنبه ۱۸ اسفند در بورس کالا آغاز به کار کرد و در ۵ روز کاری با استقبال سرمایه‌گذاران بیش از ۹.۳ کیلوگرم طلا به ارزش نزدیک به ۲۶ میلیارد تومان فروخته شد.

معاملات گواهی سپرده شمش طلا به دلیل نقدشوندگی، سهولت انجام معامله، سرمایه‌گذاری با سرمایه خُرد معادل ۰.۱ گرم طلا، معافیت مالیاتی و نبود دشواری های معاملات سنتی و ریسک های کیفیت و سرقت از جذابیت بالایی برخوردار است و اکنون با توجه به آشنایی تدریجی سرمایه‌گذاران و عموم مردم به سرعت بر حجم این معاملات افزوده می‌شود.

بورس کالای ایران در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران مبادرت به راه‌اندازی صفحه اختصاصی تالار سپرده شمش طلا در سایت رسمی خود کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://gold.ime.co.ir اطلاعات معاملات گواهی سپرده شمش طلا را مشاهده کنند.

یادآوری می‌شود، در صفحه مزبور علاوه بر مشخصات گواهی سپرده شمش طلا، تابلوی آنلاین و سابقه معاملات به پرسش‌های متداول سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا نیز پاسخ داده شده است.

کد خبر: ۲۱۲٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha