۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
هزینه ایاب و ذهاب امدادی ایران خودرو و سایپا رایگان شد
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو:

هزینه ایاب و ذهاب امدادی ایران خودرو و سایپا رایگان شد

­عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رایگان شدن هزینه ایاب و ذهاب خودرو برای امداد از سوی ایران خودرو و سایپا خبر داد.

به گزارش بازار، علیمردان عظیمی در مراسم آغاز طرح مشترک خدمات خط و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا گفت: تلاش ما این است که خدمتی صادقانه و متفاوتی را در مقایسه با سال گذشته ارائه دهیم.

وی افزود:‌ در زمان وضعیت بد تولید خودرو، برخی نمایندگی ها بدون اینکه سودی ببرند به شرکت‌های خودروسازی خدمات ارائه دادند و لازم است برای جبران این خدمت آنها به مشتریان، از آنها تقدیر متفاوت به عمل آید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین وظایف خودروساز پس از تحویل خودرو به مشتری است و ارائه خدمات و در دسترس بودن آن برای تک تک افراد باید بدون وقفه انجام شود.

وی ادامه داد: هر دو گروه ایران خودرو و سایپا باید در همکاری مشترک برنامه‌ای را برای ارائه خدمات به صورت گسترده داشته باشند و فقط این خدمات در تهران و اطراف آن نباشد بلکه آن را به سایر شهرها، ستانها و روستاها افزایش دهند و به صورت سفارشی برای افراد خاص خدماتی را ارائه ندهند.

به گفته عظیمی خدمات باید با کیفیت و با صداقت و دلسوزی همراه باشد و کسی که از آن استفاده می کند همیشه آن خدمات را به یاد داشته باشد.

وی تاکید کرد: قطعات در دسترس، مورد دیگری است که باید به آن توجه شود و همه امدادگران در طرح نوروزی و سایر طرح های امدادی، باید بدانند که کدام قطعه بیشترین مصرف را در جاده ها دارد و با شناسایی آن قطعه پر کاربرد، آن را همیشه همراه داشته باشند زیرا نبود قطعه پر مصرف در این ایام، قابل پذیرش نیست و در کوتاهترین مدت باید به دست مردم برسد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اضافه کرد:‌ هر امدادگر خودرویی در سایپا و ایران خودرو که بهترین و بیشترین خدمات را ارائه دهد پس از پایش به صورت ویژه در صنعت خودرو تقدیر می‌شود.

کد خبر: ۲۱۱٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha