۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
استان زنجان در حوزه طرح های نهضت ملی مسکن از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است
استاندار زنجان:

استان زنجان در حوزه طرح های نهضت ملی مسکن از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است

زنجان- استاندار زنجان گفت: روند فعلی احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان مطلوب است و در حوزه طرح های نهضت ملی مسکن از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است. 

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن شرق زنجان،از مدیریت شبانه روزی مدیرکل راه و شهرسازی استان در اجرای پروژه نهضت ملی مکسن قدر دانی کرد و گفت: استان زنجان در حوزه طرح های نهضت ملی مسکن از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است.

وی ابراز کرد: استان زنجان به علت پیشرو بودن در طرج نهضت ملی مسکن در کشور ولی مشکلاتی دارد که درصدد رفع آنها هستیم.

استاندار زنجان گفت: روند فعلی احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان مطلوب است و این واحدها با تسهیلات بانکی و آورده مردم به پیشرفت خوبی رسیده است.

افشارچی تاکید کرد: خوشبختانه در واحدهایی که آورده مردم بیشتر بوده، پیشرفت پروژه نیز مطلوب‌تر است.

وی با بیان اینکه به طور مستمر وضعیت فعلی پروژه های نهضت ملی را در استان پیگیر هستیم و با پیمانکاران نیز جلسات مستمری را در این زمینه برگزار می کنیم،افزود: از سال آینده پایان هر فصل هزار واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

استاندار زنجان ابراز کرد: بانک مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی عملکرد خوبی دارد که باید قدردان زحمات مدیران آن باشیم چون حفظ رتبه برتر در پرداخت تسهیلات بسیار دشوار است

افشارچی یادآورشد: تامین منابع مالی برای ساخت پروژه های نهضت ملی مورد توجه جدی است و تسریع در پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران با همکاری بانک ها با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: با روند کنونی، واگذاری واحدها در سال آینده، شکل مطلوب‌تری به خود می گیرد و روزهای خوبی خواهیم داشت.

استاندار زنجان ادامه داد: استان زنجان به دلیل سردسیر بودن در فصل زمستان امکان فعالیت عمرانی نداشت ولی امیدواریم ساخت واحدها در ماه جاری سرعت بگیرد که بسیاری از پیمانکاران، مصالح لازم را خریداری و دپو کرده اند.

افشارچی گفت: از سال آینده پایان هر فصل هزار واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha