۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
۸ واحد نانوایی در کاشان پلمب و جریمه شدند/اجبار مشتری به خرید نان کنجدی
رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان:

۸ واحد نانوایی در کاشان پلمب و جریمه شدند/اجبار مشتری به خرید نان کنجدی

کاشان - ابوذری؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: هشت نانوایی در این شهرستان پلمب و جریمه شدند.

رحمت الله ابوذری در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به بازدیدهای مستمر بازرسان اداره تعزیرات حکومتی کاشان از واحدهای صنفی اظهار داشت: با توجه به اینکه نانوایی ها با قوت روزانه مردم سر و کار دارند این بازرسی ها با دقت بیشتری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته بازرسی های مختلفی از نانوایی ها داشته ایم، ابراز داشت: بر اثر تکرار تخلفات برخی از این واحدهای صنفی، دو نانوایی در کاشان پلمب شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان با اشاره به اینکه لازم است مردم با بازرسان این اداره همکاری کافی داشته باشند، تصریح کرد: در طول بازرسی های انجام شده ۶ واحد صنفی نانوایی نیز جریمه شده اند.

اجبار مشتری به خرید نان کنجدی

وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات نانوایی ها گران فروشی و کم فروشی بوده است، گفت: یکی دیگر از تخلفات انجام شدن اجبار مشتری به خرید نان کنجدی بوده است.

ابوذری تاکید کرد: اگر مشتری درخواست نان کنجدی کرد، نانوایی می توانند به وسیله یک دستگاه پوز غیر از دستگاه کارت خوان هوشمند اقدام به فروش کند.

وی با بیان اینکه نباید فروش نان کنجدی اجباری باشد، خاطرنشان کرد: در طول ایام نوروز بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی ادامه دارد و این بازرسی ها کاملا نامحسوس خواهد بود.

کد خبر: ۲۱۱٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha