۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
طرح نظارت بر بازار از هشتم اسفند تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان:

طرح نظارت بر بازار از هشتم اسفند تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه داد

گرگان- حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: از هشتم اسفند ماه تا چهارم اردیبهشت طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان  در گلستان آغاز شده است .

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در طول ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۱۵ هزار و ۴۵۰ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات تشکیل شده که هزار و ۸۳ فقره پرونده در حوزه قاچاق، سه هزار و ۵۰۵ فقره پرونده در حوزه بهداشت و ۹ هزار و ۹۱۵ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: ۱۷۲ میلیارد تومان جزای نقدی برای پرونده ها تشکیل شده در تعزیرات اعمال شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله تعزیرات در ایام پیش روی نوروز طرح های نظارت بر بازار را اجرا می کند، یادآورشد: از هشتم اسفند ماه تا چهارم اردیبهشت طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در گلستان آغاز شده است .

حسام ادامه داد: ۱۱۴ اکیپ هر روزه بر بازار عید نظارت می کند که تاکنون ۵۹۴ بازرسی از شروع طرح انجام شده و ۲۲۳ پرونده تخلف نیز در این ایام تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با بیان این نکته که قانون در برخورد با متخلفین با جدیت برخورد خواهد کرد، افزود: مجازاتی که برای واحدهای صنفی و افراد متخلف در نظر گرفته می شود بازدارنده خواهد بود.

به گفته حسام، روزانه به واسطه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گلستان ۲۰ تا ۲۵ تخلف صنفی گزارش می شود که در صورت محرز شدن اطلاعات با واحد صنفی برخورد قانونی می شود.

کد خبر: ۲۱۱٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha