۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
تعلیق معاملات دلار دیجیتال USDC در بایننس و کوین بیس| ارزش هر واحد USDC به ۰.۸۸ رسید!
هشدار به فعالان بازار رمزارزها؛

تعلیق معاملات دلار دیجیتال USDC در بایننس و کوین بیس| ارزش هر واحد USDC به ۰.۸۸ رسید!

با به هم خوردن برابری ارزش ۱:۱ دلار دیجیتال USDC، صرافی «کوین بیس» با انتشار بیانیه ای رسمی از تعلیق هرگونه معامله، برداشت یا واریز این استیبل کوین در روزهای پایانی این هفته خبر داد.

به گزارش بازار، صرافی «کوین بیس» با انتشار بیانیه ای رسمی از تعلیق هرگونه معامله، برداشت یا واریز استیبل کوین USDC در روزهای پایانی این هفته خبر داد.

بر اساس این گزارش، گفته می شود این رخداد در پی بر هم خوردن تعادل و برابری دلار دیجیتال کوین بیس با ارزش طبیعی آن در برابر دلار (۱:۱) ایجاد شده است. در همین حال، صرافی بایننس نیز با انتشار بیانیه ای مشابه اعلام کرده که هرگونه تبدیل USDC به دلار بایننس یا تتر را به حالت تعلیق در آورده است.

گفتنی است، در پی «دیپگ» شدن دلار دیجیتال USDC، در حال حاضر، ارزش هر واحد از این دلار به ۰.۸۸ دلار فیزیکی رسیده که نشان دهنده به هم خوردن تعادل ۱:۱ آن در برابر دلار است.

به اعتقاد کارشناسان، این رخداد در پی اعلام ورشکستگی بانک سیلیکون ولی آمریکا (SVB) و ارز بین رفتن سهام ۳.۳ میلیاد دلاری شرکت سایرکل (Circle) در این بانک رخ داده و بار دیگر ترس شدید را بر بازار رمزارزها به ویژه واهیت استیبل کوین های این بازار ایجاد نموده است.

در پی این رخداد، ارزش بیت کوین بار دیگر در روز شنبه به زیر محدوده ۲۰ هزار دلار سقوط کرده و احتمال ادامه این روند ریزشی بسیار زیاد است.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha