۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
 گشایش نمایشگاه بهاره از امروز در گرگان و گنبد | اقلام ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود

گشایش نمایشگاه بهاره از امروز در گرگان و گنبد | اقلام ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود

گرگان_ حسن زاده،مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گلستان از برگزاری نمایشگاه بهاره در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۰  تا ۲۸ اسفندماه کالاهای خود را حداقل با ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می کند.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این نکته که این برنامه با هدف دسترسی بیشتر شهروندان به کالاهای تنظیم بازار انجام گرفته، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره از ۲۰ تا ۲۸ اسفندماه در شهرستان گرگان و گنبد برپا می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد، برنج، شکر، روغن، رب گوجه، لبنیات و ماکارونی و خرما عرضه خواهد شد.

او ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و توافق‌های انجام شده، عرضه کننده این کالاها در نمایشگاه، کالاهای خود را حداقل با ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نیاز به گوشت مرغ در گلستان روزانه ۱۲۰ تن برآورد شده که توسط سازمان جهادکشاورزی استان توزیع می شود، افزود: فرمانداران شهرستان ها بر روند توزیع و عرضه گوشت در بازار هم نظارت خواهند داشت.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان،کشتار دام خارج از فضای کشتارگاه و خروج دام از استان را ممنوع شده بر این اساس درصورت مشاهده چنین مواردی با متخلفین برخوردی قاطع و جدی خواهدشد.

وی با تاکید اینکه هیچ کوتاهی در زمینه نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان را نپذیرفته و با مدیر مرتبط برخورد خواهیم کرد، گفت: جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف و سایر نهادهای نظارتی، نظارت خود بر کنترل قیمت و توزیع کالاهای اساسی را به شدت افزایش خواهند داد.

وی با بیان اینکه سیب و پرتقال دو میوه اصلی مصرف شب عید است، یادآورشد: در چهار روز پایانی سال، عرضه سیب و پرتقال به قیمت تنظیم بازار در استان آغاز می شود.

حسن زاده در خاتمه اضافه کرد: اختلال در تامین و عرضه کالاهای اساسی قابل بخشش نیست و با عاملان برخورد قاطع می شود.

کد خبر: ۲۱۱٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha