۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
۲۱ پروژه فرودگاهی در کشور بهره برداری می شود
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها:

۲۱ پروژه فرودگاهی در کشور بهره برداری می شود

رامسر - مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: ۲۱ پروژه فرودگاهی با بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سال جاری در فرودگاه های کشور بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیاوش امیر مکری پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه ۳۳ پروژه فرودگاهی در کشور در دستور کار قرار دارد، گفت: از این تعداد ۲۱ پروژه با بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری افتتاح می شود و بقیه در برنامه های بعدی مورد افتتاح قرار می گیرد.

وی با اشاره به قدمت ۵۰ ساله فرودگاه رامسر، نقش آن را در توسعه اقتصادی منطقه حائز اهمیت دانست و گفت: شرایط پرواز از استان های مختلف و فرودگاه های کشورهای همسایه نظیر نجف، دبی، آستارخان، باکو در آن مهیا شده شده است.

وی با اظهار اینکه توسعه ترمینال، نصب تجهیزات کمک ناوبری در فازهای بعدی در فرودگاه رامسر اجرا می شود، گفت: با توسعه این طرح ها ظرفیت پروازی فرودگاه رامسر تا سه برابر افزایش می یابد.

امیر مکری درباره طرح توسعه فرودگاه ساری نیز گفت: برای آپرون، توسعه روشنایی و افزایش پارک دو هواپیما در فرودگاه های ساری و رامسر ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

باند جدید فرودگاه رامسر به عنوان دومین باند بتنی فرودگاهی در کشور محسوب می شود.

کد خبر: ۲۰٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha