۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
پیشگیری قوه قضائیه از تعطیلی ۱۰۰۰ واحد تولیدی
مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه اعلام کرد

پیشگیری قوه قضائیه از تعطیلی ۱۰۰۰ واحد تولیدی

حسینی ضیاء، مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: با حمایت‌های دستگاه قضاء، از تعطیلی هزار واحد تولیدی جلوگیری شده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، اکبر حسینی ضیاء گفت: سال ۹۶ ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه تشکیل شد تا در این ستاد دو هدف مهم مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت حقوقی و قضایی از فعالان اقتصادی دنبال شود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر دادگاه‌های ویژه رسیدگی به پرونده مفسدان و اخلال گران اقتصادی یکی از خروجی‌های این ستاد است.

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: رئیس قوه قضائیه بارها تاکید کرده هیچ کارگاهی تعطیل نشود و هیچ کارگری نیز نباید از کار بیکار شود بنابر این یکی از وظایف این دبیرخانه ارتباط مستمر با فعالان اقتصادی است که مشکلات آن‌ها شناسایی و پیگیری شود.

حسینی ضیاء ادامه داد: برای انسجام فرآیند پیگیری مطالبات فعالان اقتصادی در حوزه حقوقی و قضایی سامانه‌ای به نام «حامی» با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه طراحی شده و قابلیت دسترسی در سراسر کشور بوجود آمده است.

وی گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و کد کاربری بگیرند تا بتوانند مشکلات خودشان را در این سامانه ثبت کنند.

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار فعال اقتصادی در سامانه حامی ثبت نام کرده اند و بیش از ۵۰۰ درخواست مساعدت و حمایت حقوقی - قضایی نیز به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال شده است.

حسینی ضیاء تاکید کرد: با توجه به توصیه مؤکد رئیس قوه قضائیه برای حمایت از فعالان اقتصادی تا امروز با همین حمایت‌ها از تعطیلی هزار واحد تولیدی و اقتصادی پیشگیری شده است.

کد خبر: ۲۰٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha