۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
ارسال ۱۶ هزار نام کاربری برای دریافت تسهیلات مدارس غیردولتی
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

ارسال ۱۶ هزار نام کاربری برای دریافت تسهیلات مدارس غیردولتی

بیش از ۱۶ هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از طریق پیامک به موسسین مدارس و مراکز غیردولتی وآموزش از راه دور کشور ارسال شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت آموزش و پرورش، در راستای اجرای طرح بسته های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از ۱۶ هزار  پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات، برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

ضمن تشکر از همراهی موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از موسسین محترمی که پیامک مذکور را دریافت نموده اند درخواست می شود تا با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رویت، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه/ مرکز خود اقدام نمایند.

تا پایان امروز حدود ۴هزار موسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند نمود.

 از دلایل عدم دریافت پیامک می توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه موسس، یا کدکارگاه و یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره نمود. لذا این گروه از موسسان می توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان/ منطقه خود با ارائه ی مشخصات زیر، برای درخواست تسهیلات اقدام نمایند:

۱-نام استان   ۲- نام شهرستان/ منطقه   ۳- نام واحد آموزشی  ۴- نام و نام خانوادگی موسس ۵- کدملی موسس ۶- شماره تلفن همراه موسس

شایان ذکر است، براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

کد خبر: ۲۰٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha