۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
برگزاری نخستین جشنواره زنبورداری و فراورده های عسل در همدان
در تالار قرآن همدان صورت گرفت؛

برگزاری نخستین جشنواره زنبورداری و فراورده های عسل در همدان

همدان - نخستین جشنواره زنبورداری و فراورده های عسل در تالار قرآن شهر همدان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در مراسمی با حضور رئیس شورای شهر همدان و رئیس جهاد کشاورزی استان همدان و مسئولان اولین جشنواره و نمایشگاه عسل، زنبورداری و فراورده‌های آن در محل تالار قرآن افتتاح شد.

در این مراسم رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان عنوان داشت: اولین جشنواره عسل در همدان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، اتحادیه زنبورداران و دبیرخانه همدان مرکز جهانی طب سینایی تدارک دیده شده است.

هادی بلاغی در خصوص اهمیت برگزاری این گونه سلسله جشنواره در حوزه مواد غذایی گفت: در زمینه معرفی پتانسیل های اشتغالزایی، کسب و کار و جذب سرمایه گذار در همدان نیازمند برگزاری اینگونه جشنواره ها هستیم.

بلاغی با اشاره به برگزاری سلسله جشنواره های مختلف برای معرفی ظرفیت‌های شهر همدان اظهار داشت: بعد از ماه رمضان جشنواره ای در زمینه غذاهای بومی و محلی همدان و سایر حوزه هایی که برند همدان محسوب می شوند برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به جایگاه ویژه همدان در تولید عسل عنوان کرد: استان همدان جایگاه نهم را در تولید عسل دارد که امیدواریم با برگزاری اینگونه رویدادها، همکاری بین بخشی و برندسازی شاهد تحولات خوبی در این زمینه باشیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha