۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
بازگشت ساعت کار ادارت استان تهران به روال قبل/موزه ها از چهارم خرداد باز هستند
استاندار تهران خبر داد؛

بازگشت ساعت کار ادارت استان تهران به روال قبل/موزه ها از چهارم خرداد باز هستند

تهران- استاندار تهران از بازگشت ساعت کار ادارت استان تهران از دهم خرداد به روال قبل خبر داد و گفت: موزه ها از چهارم خرداد باز هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران از بازگشت ساعت کار ادارات استان تهران به روال قبل خبر داد و اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از ۱۰ خرداد ماه روال کار دستگاه‌های اداری به حالت قبل برمی‌گردد و ساعت کاری از ساعت ۷ و نیم صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

استاندار تهران با بیان اینکه کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند، می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند گفت: اکنون مدیریت بیماری کرونا را در تهران شاهد هستیم و روزانه کمتر از ۸هشت نفر فوتی داریم و باید تلاش کنیم تا با رعایت نکات بهداشتی مجدداً دچار مشکل نشویم.

وی در مورد فعالیت موزه‌ها گفت: موزه‌ها از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز هستند، در مورد اماکن مذهبی مثل حرم عبدالعظیم حسنی (ع) بعد از عید فطر از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب باز خواهد بود.

محسنی بندپی همچنین بیان داشت: وضعیت فعالیت آژانس‌های مسافربری و پایان محدودیت فعالیت پاساژها در کمیته انتظامی مقابله با کرونا بررسی و اعلام می‌شود.

کد خبر: ۲۰٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha