۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
مرکز ذخیره سازی روغن در نهاوند ایجاد می شود
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

مرکز ذخیره سازی روغن در نهاوند ایجاد می شود

همدان - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مرکز ذخیره سازی روغن در شهرستان نهاوند تاسیس و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، یزدان سیف ظهر شنبه در جلسه شورای اداری نهاوند در سالن فرمانداری این شهرستان با قدردانی از خدمات نماینده سابق نهاوند در مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم گفت: امید به آینده به عنوان عامل اصلی توسعه در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده، مطرح است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و بر همین اساس کوچک کردن سفره مردم را نشانه گرفته اند، گفت: این رفتار دشمن وظیفه ما و نظام را بسیار سنگین می‌کند.

سیف با بیان اینکه امروز وظیفه ما تولید و تأمین امنیت غذایی است و باید نگاهمان را عمیق‌تر کنیم و افق دور را ببینیم، گفت: با تأسیس مرکز ذخیره سازی روغن در شهرستان نهاوند به هر آنچه مورد انتظار فرماندار است، خواهیم رسید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازدید از انبارهای نفت شهرستان نهاوند که به انبار روغن اختصاص یافته است، گفت: تأسیس مرکز ذخیره سازی روغن در شهرستان نهاوند راه پیشرفت و توسعه شهرستان نهاوند را هموار می‌کند.

سیف در خصوص کمبود سهمیه کود شیمیایی در شهرستان نهاوند نیز عنوان کرد: دلایل کمبود سهمیه کود شیمیایی کشاورزان نهاوند بررسی خواهد شد و از سرپرست جهادکشاورزی نهاوند نیز درخواست شده سهم بیشتری از این سهم را با توجه به افزایش بارندگی‌ها به کشاورزان اختصاص دهیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کمک خواهیم کرد تا این مشکل کشاورزان برطرف شود، بادآور شد: اداره غله نیز در شهرستان نهاوند مستقر خواهد شد.

کد خبر: ۲۰٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha