۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
نگرانی مردم از شرایط سخت معیشتی؛ تیم اقتصادی دولت نیاز جدی به ترمیم دارد
عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با بازار:

نگرانی مردم از شرایط سخت معیشتی؛ تیم اقتصادی دولت نیاز جدی به ترمیم دارد

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم، تقویت کارشناسی و بهره‌گیری از تجربیات موفق را دارد که در این زمینه انتظار داریم رئیس جمهور اقدام اساسی انجام دهد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد:‌ اوضاع اقتصادی کشور و معیشتی مردم به هیچ وجه مطلوب نیست و در ایام پایانی سال بهتر است نوسانات قیمت ارز و تورم به شکل معقول و منطقی کنترل شده و آرامش بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

وی از درخواست خود برای برگزاری نشست هم‌اندیشی بین مجلس و دولت با رویکرد ضرورت کنترل قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: مردم نگران تغییر قیمت ساعتی اقلام اساسی هستند و این موضوع به بزرگترین نگرانی تبدیل شده و شایسته است شرایط بهتری را در ابعاد مختلف اقتصادی شاهد باشیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در حوزه مسکن با افزایش قیمت مصالح ساختمانی امکان تولید مسکن برای انبوه‌سازان و فعالان این حوزه وجود ندارد و در این زمینه نیاز به راهکارهای اساسی است.

بدری ضرروت اصلاح شبکه بانکی، مالیاتی و نظام ارزی، تجاری را بسیار ضروری و اولویت‌دار توصیف کرد و افزود: ‌به نظر می رسد تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد و رئیس جمهور باید در این حوزه ورود عالمانه‌ای را پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم نباید بیش از این در تنگنای معیشتی قرار گرفته و یا زمینه بروز نارضایتی های اجتماعی را با دست خودمان فراهم کنیم بلکه شایسته است با راهکارهای علمی و منطقی نظام اقتصادی کشور را اصلاح و به سمت حرکت‌های تحول‌آفرین قدم برداریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ایام پایانی سال که دولت در حال بررسی بودجه سالانه است، تلاش ما بر این خواهد بود تا با جمع‌بندی بودجه سال آینده، به روش عملیاتی جلوی کسری ها و یا نقص‌های اقتصادی را گرفته و فرصت بیشتری را در ایجاد ثبات اقتصادی در کشور فراهم کنیم.

کد خبر: ۲۰۸٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha