۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
دلار ۱۷۷۲۰ تومان/تمام سکه طرح جدید ۵۰ هزار تومان گرانتر شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

دلار ۱۷۷۲۰ تومان/تمام سکه طرح جدید ۵۰ هزار تومان گرانتر شد

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش ۳۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه به ۱۷ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب افزود: امروز نرخ اونس در بازار جهانی با کاهش پنج دلاری نسبت به روز پنجشنبه به ۱۷۳۳ دلار رسید.

وی افزود: قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید همانند روز پنجشنبه هفت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است اما قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۵۰ هزار تومانی به هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه نسبت به روز پنجشنبه ۳۰ هزار تومان ارزانتر شده و با قیمت سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می شود.

این فعال صنفی ادامه داد: قیمت هر قطعه ربع سکه نیز نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده و به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای تصریح کرد: قیمت سکه گرمی با افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به آخرین روز کاری بازار طلا در هفته گذشته به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا سه میلیون و ۱۹۳ هزار تومان است که کاهش ۱۷ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه نشان می دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت ۷۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۳۹۰۰ تومانی را نشان می  دهد.

کد خبر: ۲۰٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha