۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
بازگشایی ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ محور روستایی استان همدان
با استفاده از ماشین آلات راهداری انجام شد؛

بازگشایی ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ محور روستایی استان همدان

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ محور روستایی استان همدان با بکارگیری ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری بازگشایی شد.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: طی روزهای اخیر با بکار گیری چهار دستگاه برفخور، ۱۰ دستگاه بلدوزر و ۱۱ دستگاه لودر ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ راه روستایی استان همدان بازگشایی شده است.

صادقی راد ادامه داد: ارتفاع کولاک برف در برخی از این مقاطع به بیش از سه متر هم می رسد و تنها ماشین الات سنگین راهداری قادر به فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: بنا به درخواست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یک دستگاه برفخور به شهرستان کوهرنگ چهارمحال بختیاری اعزام شده و هفته گذشته نیز یک دستگاه برفخور به شهرستان الیگودرز لرستان اعزام شده بود.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز با بکار گیری یک دستگاه بلدوزر،گریدر، لودر و کامیون برفروبی مشغول بازگشایی مسیر پیست اسکی هستیم و با گذشت پنج روز به علت وجود حجم زیاد برف این عملیات همچنان ادامه دارد.

صادقی راد گفت: بیشترین آمار کولاک برف و بازگشایی مجدد راه های روستایی، مربوط به شهرستان های همدان، ملایر، کبودرآهنگ، بهار، نهاوند و اسدآباد است.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha