۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
انبار نفت نوشیجان به مرحله بهره برداری رسید/ تامین بنزین ۳ شهرستان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

انبار نفت نوشیجان به مرحله بهره برداری رسید/ تامین بنزین ۳ شهرستان

همدان- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: بنزین جایگاه های عرضه سوخت شهرستان های ملایر، تویسرکان و نهاوند از انبار جدید بهره‌برداری شده در نوشیجان ملایر تامین می شود.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بنزین جایگاه های عرضه سوخت شهرستان های ملایر،تویسرکان و نهاوند از انبار جدید بهره برداری شده در نوشیجان ملایر تامین می شود.

وی گفت: با حدود چهار هزار نفر ساعت کار مداوم و اصلاح زیر ساخت های ایمنی، فنی و عملیاتی لازم در انبار نفت نوشیجان ملایر، بنزین این سه شهرستان از مبدا انبارنفت یاد شده ارسال می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: با اجرای اصلاحات فنی و عملیاتی و  فراهم آوردن زیرساخت های دریافت و ذخیره سازی فرآورده بنزین، بارگیری محمولات سوخت جایگاه ها و مجاری عرضه سوخت رسانی این شهرستان ها از نیمه اردیبهشت ماه جاری از مبدا انبار نفت نوشیجان ملایر انجام می شود.

روستایی بیان کرد: صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه های تردد نفتکش ها، جلوگیری از ترافیک ناوگان نفت بری در جاده ها و در تاسیسات و عملیات انبارهای نفت ، بهره برداری بهینه از ظرفیت ها و امکانات موجود از جمله مزیت های مستقیم این پروژه است.

وی با اشاره به رضایت مندی رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی از این انتقال مبدا تامین افزود: استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های انبار نفت نوشیجان ملایر با همت مجموعه تلاشگر شاغل در تاسیسات  و توجه به توسعه متوازن فعالیت های سوخت رسانی تا نیل به تحقق حداکثر خروجی فرآورده در دستور کار قرار دارد که همین امر در اولین وهله موجب کاهش بار ترافیک و ازدحام نفتکش ها در دیگر انبارها شده و مضاف بر آن با توجه به انتقال حجم جابجایی سوخت تحرک بیشتری در انبار نوشیجان ایجاد شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تاکید کرد: با اقدامات شاخص به عمل آمده فوق، پایداری تامین و توزیع فرآورده های نفتی در استان به حداکثر خود رسیده و از منظر مبحث پدافند غیر عامل، گامی مهم در تجهیز استان به دو انبار نفت تدارکاتی و صادراتی برداشته شده است.

روستایی گفت: تحقق اهداف یاد شده، ارتقاء ظرفیت های فنی و مهندسی استان و تمایز آن از دیگر استان ها را در پی دارد.

کد خبر: ۲۰٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha