۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
۱۷۰۰ نفر از مردم سمنان واریز وجه مسکن ملی را انجام دادند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۷۰۰ نفر از مردم سمنان واریز وجه مسکن ملی را انجام دادند

سمنان- رجبی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه سمنان ۲۵ هزار واجد شرایط مسکن ملی دارد، گفت: یک هزار و ۷۰۰ نفر واریز وجه ۴۵ میلیون تومانی اولیه را داشتند.

مهدی رجبی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از چهار میلیون مسکن که قرار است در دولت سیزدهم ساخته شود، ۱۹ هزار واحد مسکونی سهم اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان است، ابراز کرد: مجموعاً برای این میزان خانه ۳۵ هزار و ۷۰۰ مورد ثبت نام مسکن ملی داشتیم که بیش از سهمیه محسوب می شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد دارای شرایط نبودند و طبیعتاً حذف شدند، افزود: ۲۵ هزار و ۳۰۰ نفر مجموع کسانی است که در محدوده مدیریت راه و شهرسازی استان سمنان دارای شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن هستند که از این بین ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و پرونده تشکیل دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه پنج هزار و ۸۰۰ متقاضی مسکن ملی در محدوده مدیریتی این اداره کل نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند، بیان کرد: یک هزار و ۷۰۰ نفر در شهرستان های تابعه این اداره کل نسبت به واریز وجه اولیه ۴۵ میلیون تومانی اقدام کردند.

پنج هزار و ۸۰۰ متقاضی مسکن ملی حساب افتتاح کردند

رجبی با بیان اینکه متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیاز به واریز ۴۵ میلیون تومان آورده اولیه ندارند، تاکید کرد: سایر متقاضیان که نتوانستند واریز وجه اولیه را صورت دهند یک ماه برای این موضوع فرصت داشتند و در صورتی که این اتفاق را رقم نزنند، رد درخواست می شوند.

وی با بیان اینکه این افراد بعد از اینکه توانستند پول اولیه را فراهم کنند، امکان دارند که دوباره به برنامه نهضت ملی مسکن بازگردند اما طبیعتاً باید مجدداً در نوبت باشند تا تامین زمین صورت گیرد، بیان کرد: در صورتی که زمین تامین شد مجدداً این افراد در چرخه نهضت ملی مسکن قرار خواهند گرفت.

به گزارش بازار، به این دلیل قید « شهرستان های تابعه اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان» در خبر وجود دارد که این استان دارای دو اداره کل راه شهرسازی در سمنان و شرق استان سمنان است. اداره کل مرتبط با شرق امور مربوط با مسکن ملی در شاهرود و میامی و شهرهای تابعه این دو شهرستان را ساماندهی می‌کند. در کل استان سمنان ۳۰ هزار واحد نهضت ملی و در شهر ایوان‌کی نیز ۳۰ هزار واحد دیگر ساخته خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۶٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      سلام بزرگوار..ما ثبت نام کردیم.ولی پیامک واریز وجه برامون نیومد
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      1 0
      با عرض سلام و خسته نباشید.به مسئولین شهر سمنان.تو رو به اون خدایی که میپرستین یه کم به فکر قشر ضعیف و کارگر باشید.همه مدارک و جواب استعلام همش سبزه.خیلی وقته پیامک برای تشکیل پرونده در بانک و آورده اولیه برامون نیومده.خواهشن پیگیری کنید.با تشکر
    • فاطیما IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      2 0
      سلام سمنان خدای زمینه. چرا میگن زمین نداریم!!!!!!!!!!!!!! سمنان اونقدر زمین داره که به هر کسی می شود ۳۰۰ متر زمین برای ساخت خانه ویلایی داد. لطفاً به فکر مردم باشید. ممنون