۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
استان سمنان ۳۸۴ هزار مشترک برق دارد/ ۱.۵ درصد مشترکان مربوط به بخش کشاورزی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان:

استان سمنان ۳۸۴ هزار مشترک برق دارد/ ۱.۵ درصد مشترکان مربوط به بخش کشاورزی

سمنان – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بابیان اینکه تعداد مشترکان برق در استان بر اساس آخرین آمار ۳۸۴ هزار و ۲۳۲ واحد است، گفت: ۱.۵ درصد از مشترکان برق در بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده ظهر پنجشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان به میزبانی استانداری اظهار داشت: تعداد مشترکان برق در استان بر اساس آخرین آمار ۳۸۴ هزار و ۲۳۲ واحد است.

وی بابیان اینکه از این تعداد شش هزار و ۵۳۶ مشترک در بخش کشاورزی فعال است، افزود: این رقم معادل ۱.۵ درصد از مشترکان برق استان سمنان را شامل می‌شود و این در حالی است که ازنظر مشارکت در مصرف انرژی، صنعتگران و تولیدکنندگان استان با ۴۶.۶ درصد مشارکت در رتبه نخست قرار دارند.

مصرف ۲۰ درصد برق در بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۱.۹ درصد از کشاورزان هم در مصرف انرژی مشارکت داشتند، تصریح کرد: بیشتر چاه‌های آب در شرق استان قرار دارد و میزان مصرف انرژی در استان به‌طور متوسط بالاتر از کشور است.

موسوی زاده با تأکید بر اینکه درمجموع ۲۰ درصد برق استان سمنان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، یادآور شد: دو هزار و ۷۱۱ انشعاب برق در بخش کشاورزی استان فعال است و با اجرای طرح هوشمند فهمام (فرا سامانه هوشمند اندازه‌گیری) برنامه‌های فرمان‌پذیری از راه دور بر روی این انشعاب‌ها انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۰٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha