۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
دولت و مجلس مانع حذف یارانه نهاده های کشاورزی شوند
دبیرخانه کشاورز شهرستان خان ببین:

دولت و مجلس مانع حذف یارانه نهاده های کشاورزی شوند

گرگان_ سوخته سرایی، دبیرخانه کشاورز شهرستان خان ببین تخصیص یارانه به کودهای کشاورزی را کمک به کمبود نقدینگی کشاورزان دانست و گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی باید مانع حذف یارانه نهاده های کشاورزی شوند.

سعید سوخته سرایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بخش ‌کشاورزی با سفره مردم رابطه مستقیم داشته و در تمام کشورهای دنیا از جایگاه مهمی برخوردار است.

دبیرخانه کشاورز شهرستان خان ببین تولیدات کشاورزی را به واسطه ارتباط مستقیم آن با امنیت غذایی دارای اهمیت دانست و گفت: تامین امنیت غذایی کشور نیازمند حمایت گسترده و مستمر دولت است.

وی تخصیص یارانه برای کودهای کشاورزی را کمک به کمبود نقدینگی کشاورزان اعلام کرد و یادآورشد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید مانع حذف یارانه نهاده های بخش کشاورزی شوند و با برنامه ای صحیح از آنها حمایت کنند.

سوخته سرایی با بیان اینکه در دیگر کشورهای دنیا، حوزه کشاورزی را همواره ارجح می‌ دانند، خاطرنشان کرد: باید نگاهمان به بخش کشاورزی را تغییر داده و به امنیت غذایی توجه ویژه تری داشته باشیم.

وی در خاتمه یادآور شد: عدم توجه به مسائل روز دنیا باعث شده تا با آزمون و خطا طرح های کشاورزی را پیش برده و فرصت های خوب را در این زمینه از دست بدهیم به نظر می رسد الگوگیری از سایر کشورها سرعت توسعه بخ کشاورزی را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

کد خبر: ۲۰۵٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha