۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
قرار گرفتن بیت کوین در محدوده قیمت حساس| آیا اصلاح قیمت در راه است؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن بیت کوین در محدوده قیمت حساس| آیا اصلاح قیمت در راه است؟

بیت کوین با بازگشت نسبتا ضعیف خود طی صبح روز چهارشنبه موفق شد به محدوده بالای ۲۳ هزار دلار بازگردد و با اینحال، حرکت صعودی آغاز شده همچنان ضعیف به نظر می رسد.

به گزارش بازار، بیت کوین با بازگشت نسبتا ضعیف خود طی صبح روز چهارشنبه موفق شد به محدوده بالای ۲۳ هزار دلار بازگردد. این افزایش قیمت در پی اظهارات روز سه شنبه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر کنترل نسبی تورم در این کشور رخ داد که علاوه بر بازار رمزارزها، بسیاری از بازارهای دیگر را نیز با رشد نسبی و البته ضعیف مواجه ساخت.

از سوی دیگر، انتشار خبر توافق انجام شده میان گروه دیجیتال کارنسی و پلتفرم ورشکسته جنسیس مبنی بر رسیدگی به موضوع ورشکستگی این شرکت، بار دیگر منجر به بازگشت اعتماد به بازار شده و تاثیر فاندامنتال مثبتی بر روی مجموعه بازار رمزارزها بر جای گذاشت.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

قرار گرفتن بیت کوین در محدوده قیمت حساس| آیا اصلاح قیمت در راه است؟

قیمت فعلی بیت کوین در زمان نگارش این گزارش روی ۲۳۲۰۰ دلار بوده و حجم مبادلات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز ۲۶.۹ میلیارد دلار گزارش شده که به نسبت شبانه روز قبل، شاهد رشد ۱.۱۳ درصدی است. همچنین، بر اساس اطلاعات درج شده بر روی وب سایت CoinMarketCap، حجم بازار بیت کوین در روز چهارشنبه حدود ۴۴۷ میلیارد دلار گزارش شده است.

در بازه زمانی چهار ساعته، بیت کوین با یک مقاومت مهم در محدوده ۲۳۳۲۵ دلار مواجه است که در صورت بسته شدن کندل روزانه در زیر این محدوده، می توان انتظار اصلاح قیمت را تا بازه قیمت ۲۲۷۵۰ دلار الی ۲۲۳۵۰ دلار داشت.

اما از آنجاکه دو شاخص مهم سنجش بازار یعنی MACD و RSI هر دو در محدوده خرید قرار دارند، هزگونه افزایش فشار خرید می تواند منجر به افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۳۷۰۰ دلار شود.

مهمترین حمایت حال حاضر بیت کوین نیز روی ۲۲۷۵۰ دلار قرار دارد که شکست این حمایت، می تواند قیمت را تا ۲۲۴۰۰ دلار اصلاح نماید.

کد خبر: ۲۰۵٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha