۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
باید مسوولیت اجتماعی خود را در حوزه حمل و نقل انجام دهیم
معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی:

باید مسوولیت اجتماعی خود را در حوزه حمل و نقل انجام دهیم

در نشست معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با معاون توسعه و برنامه‌ریزی این وزارتخانه مشکلات و معضلات اداری معاونت حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل این وزارتخانه در این نشست با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی به شکل مستقیم با آحاد مردم جامعه سرو کار دارد، اظهار کرد: برای مدیریت بهتر سازمان‌های مختلف زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی نیاز به ستادهای قوی و سازمان‌های پرتلاش و فعال به لحاظ فکری و تجربی داریم.

او با اشاره به این که هیچ بحران طبیعی وجود ندارد که بی ارتباط با وزارت راه و شهرسازی باشد، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود لازم است تا نشست‌های هم اندیشی با معاونت توسعه منابع انسانی برگزار شود تا مسایل ساختاری، نیروی انسانی، امکانات، مایحتاج و نیز اقدام‌هایی که می توان در این زمینه انجام داد را مورد بررسی قرار دهیم.

او با بیان این که در معاونت حمل و نقل چند استراتژی را دنبال می کنیم، تصریح کرد: امسال اولین سال است که بودجه را بر اساس طرح جامع ارایه می کنیم، همچنین با تعداد زیادی از سازمان‌های مردم نهاد ارتباط داریم و سعی مان بر این است تا مسوولیت اجتماعی خود را در حوزه حمل و نقل انجام دهیم.

در ادامه جلسه مشکلات مربوط به این حوزه مورد برسی قرار گرفت و سید عیسی حسینی معاون توسعه و منابع نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی از انجام اقدام‌هایی به منظور رفع این مشکلات خبر داد.

کد خبر: ۲۰٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha