۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
ذخیره ۲۰۰۰ تن برنج در استان بوشهر/ کشتی با ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر:

ذخیره ۲۰۰۰ تن برنج در استان بوشهر/ کشتی با ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد

بوشهر- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از ذخیره ۲۰۰۰ تن برنج در استان بوشهر خبر داد و گفت: پنجمین کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلوگیری می‌گیرد.

سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در انبارهای اداره کل غله استان بوشهر بیش از ۱۰۰۰ تن شکر نیز ذخیره‌شده این در حالی است که توزیع برنج و شکر با قیمت مصوب از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پهلوگیری کشتی ۱۲ هزار تنی برنج در بندر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: فردا شب پنجمین کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد که با پهلوگیری این کشتی در مجموع ۵۷ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر تخلیه‌شده است.

وی بابیان اینکه ۱۲ انبار برای تحویل گندم کشاورزان فعالیت می‌کند اظهار داشت: ۱۲ انبار شامل ۵ انبار اداره کل غله و ۷ انبار مباشر تعاون روستایی در تحویل گیری گندم‌های برداشتی کشاورزان به صورت خرید تضمینی فعالیت می‌کنند.

افزایش برداشت گندم نسبت به پیش‌بینی انجام‌شده

هاشمی از افزایش برداشت گندم نسبت به پیش‌بینی انجام‌شده خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی خرید ۱۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر شده بود که تاکنون ۱۱۴ هزار تن گندم برداشتی از مزارع استان بوشهر خریداری و تحویل انبارهای ذخیره‌شده است.

وی بابیان اینکه پرداخت مطالبات کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود افزود: از ۱۱۴ هزار تن گندم خریداری‌شده از کشاورزان مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان بابت خرید ۱۰۴ هزار تن آن به‌حساب کشاورزان واریزشده و هزینه خرید ۱۴ هزار تن دیگر به زودی پرداخت می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر افزود: ۱۰۰ هزار تن از گندم‌های خریداری‌شده به صورت مستقیم به انبارهای ۵ گانه اصلی و ۱۴ هزار تن دیگر از طریق انبارهای مباشر تحویل‌شده است.

کد خبر: ۲۰٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha