۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
برق منطقه‌ای باختر یک هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در همدان اجرا می‌کند
مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر:

برق منطقه‌ای باختر یک هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در همدان اجرا می‌کند

همدان - مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر بابیان اینکه بیش از هزار میلیارد تومان طرح و پروژه را در استان همدان در دست اقدام داریم، گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در ملایر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد شبیهی بعدازظهر چهارشنبه در نشستی با فرماندار ویژه شهرستان ملایر بابیان اینکه فرماندار ملایر از مدیران موفق و با تجربه است، گفت: با پیگیری‌های فرماندار ملایر این شهرستان در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه برق که از گذشته دارای مشکلاتی بوده پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر عنوان کرد: به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم تا نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق را به شهرستان ملایر بیاوریم.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد بار برق منطقه نسبت به پیک بالا رفته که بسیار ارزشمند است، گفت: برخی از پُست های برق شهرستان ملایر بازسازی و به روز رسانی شده اند که با انجام تمام این فعالیت‌ها در حوزه برق در شهرستان بار مصرف در صنعت نزدیک به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر بابیان اینکه بیش از هزار میلیارد تومان طرح و پروژه را در استان همدان در دست اقدام داریم، گفت: این یک امتیاز ویژه در استان و حتی در کشور خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز گفت: سال گذشته و با پیگیری‌های انجام شده حدود ۳۰ میلیارد تومان در حوزه برق شهرستان ملایر کار انجام شده است.

قدرت اله ولدی گفت: پست جدید برق ملایر نیز با پیگیری‌های انجام شده در حال اتمام است و تجهیزات مورد نیاز هم تهیه شده که می‌تواند مشکلات برق مساکن مهر و برخی مناطق شهر ملایر را نیز به طور کامل رفع کند.

وی گفت: طی تفاهم نامه‌ای که امضا شده مشکل برق در شهرک صنعتی جوکار در آینده‌ای نزدیک به طور کامل رفع خواهد شد.

وی گفت: یکی از درخواست‌هایی که سرمایه گذاران دارند، ایجاد زیرساخت‌ها است که ما در شهرستان ملایر تمام تلاشمان این است که زیرساخت‌ها مهیا و آماده باشد.

ولدی بااشاره به کلنگ شهرک گلخانه‌ای ملایر در سال گذشته زده شد، گفت: در حال ایجاد زیرساخت‌های مناسب به ویژه برق برای این شهرک هستیم.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با فعالیت‌ها و کارهای خوبی که در حوزه برق در ملایر انجام شده توانستیم مدت زمان خاموشی برق را به حداقل برسانیم، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان ملایر به نفع مردم استفاده کنیم.

کد خبر: ۲۰٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha