۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
۷۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوشهر اختصاص می‌یابد
استاندار بوشهر:

۷۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوشهر اختصاص می‌یابد

بوشهر - گراوند، استاندار بوشهر گفت: در سال جاری ۷۰ هزار میلیارد ریال به ۳۰ مورد از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و پروژه‌های متعددی در دست اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصادی مقاومتی در شهرستان‌های مختلف استان، تصریح کرد:‌ تلاش شده تا از ظرفیت فرمانداری‌ها برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به بهترین شکل استفاده شود.

استاندار بوشهر شیلات را از مزیت‌های مهم استان دانست و ادامه داد: دولت شرایط سختی برای حمایت از طرح‌های حوزه شیلات دارد و باید از ظرفیت مردم و بخش خصوصی به بهترین شکل استفاده شود.

وی از واگذاری اراضی مورد نظر برای توسعه بخش شیلات به صورت اجاره به متقاضیان خبر داد و بیان کرد: برای واگذاری اراضی کشاورزی برای توسعه شیلات در استان باید چارچوبی مشخص، شفاف و روشن تعیین شود.

گراوند با اشاره به ممنوعیت واگذاری زمین خارج از چارچوب مشخص شده، افزود: در سال جاری هفت هزار میلیارد تومان برای اجرای ۳۰ پروژه بزرگ اقتصاد مقاومتی در استان پیش بینی شده است.

کد خبر: ۲۰٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha