۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تندیس زرین به بانک کارآفرین اعطا شد
‌کسب عالی‌ترین نشان شفافیت مالی؛

تندیس زرین به بانک کارآفرین اعطا شد

بانک کارآفرین موفق به کسب عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان «تندیس زرین» از سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

به گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرین، سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری با حضور نماینده‌های بانک‌ها، شرکت‌های مالی، بنگاه‌های تولیدی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد و طی آن بانک کارآفرین با توجه به ثبت و تداوم عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی موفق به دریافت تندیس زرین شد.

بانک کارآفرین که در دوره دوازدهم این رویداد هم موفق به کسب تندیس سیمین شده بود، طی سال‌های اخیر در راستای شفافیت مالی عملکرد قابل توجهی داشته است به نحوی که تیرماه امسال نیز در پی ارتقای شفافیت و اجرای اصلاحات فنی و حرفه‌ای در صورت‌های مالی خود توانست «گزارش مقبول حسابرسی» از بازرسان و ناظران قانونی دریافت و کسب ارزشمندترین رتبه کیفیت گزارش مالی را به کارنامه خود اضافه کند.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ به شکل سالانه در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه برگزار می‌شود و حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله اهداف عمده آن معرفی شده است. با احتساب دوره سیزدهم، بانک کارآفرین تاکنون یک تندیس زرین، ۲ تندیس سیمین و ۴ تندیس بلورین از این رویداد کشوری کسب کرده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha