۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
مرکز عارضه‌یابی و رصد واحدهای تولیدی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود
استاندار سمنان:

مرکز عارضه‌یابی و رصد واحدهای تولیدی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

سمنان– استاندار سمنان بابیان اینکه مرکز عارضه‌یابی و رصد مشکلات واحدهای تولیدی در استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: راه‌اندازی این مرکز برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی نقش مؤثری دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تحقق شعار جهش تولید و رونق تولیدات ملی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در سال جاری است، اظهار داشت: مرکز عارضه‌یابی و رصد مشکلات واحدهای تولیدی در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی بابیان اینکه با راه‌اندازی این مرکز گامی مؤثر برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان برداشته می‌شود، افزود: شیوع کرونا ویروس مشکلات عدیده‌ای را برای واحدهای تولیدی استان ایجاد کرده است که نیازمند بررسی و رفع آن هستیم.

 استاندار سمنان با تأکید بر لزوم شناسایی واحدهایی که توانایی تولید با تمام ظرفیت را ندارند، خاطرنشان کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی نیز غیرفعال هستند یا قابلیت احیاء ندارند که باید برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کرد.

آشناگر با اشاره به اینکه بهره‌گیری از نقدینگی مردم و هدایت آن در بازار سرمایه یکی از برنامه‌های مهم دولت در این منطقه به شمار می‌رود، یادآور شد: ایجاد توسعه اقتصادی در استان نیازمند تزریق نقدینگی است.

وی بابیان اینکه تبلیغات مناسب برای خرید صندوق‌های ETF نیز در دستور کار اعضای این کارگروه قرار گیرد، تصریح کرد: امروز آخرین‌مهلت خردید این صندوق‌ها است که این طرح یک تصمیم ملی برای تقویت بازار سرمایه است.
 

کد خبر: ۲۰٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha