۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
۲۲۰۰ واحد صنعتی در استان سمنان جواز تأسیس دریافت کردند
طی سال ۹۸؛

۲۲۰۰ واحد صنعتی در استان سمنان جواز تأسیس دریافت کردند

سمنان- معاون صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال گذشته دو هزار و ۱۹۲واحد تولیدی در بخش صنعت توانستند جواز تاسیس دریافت کنند که فعال شدن این واحدها می‌تواند کمک خوبی به اشتغال استان کند.

فرامرز محبوبی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۱۹۲واحد صنعتی در سطح استان سمنان جواز تاسیس دریافت کردند، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا هفته نخست اردیبهشت ماه نیز شاهد دریافت جواز تاسیس ۱۹۷ واحد صنعتی دیگر بودیم که مجموعاً دو هزار و ۳۸۹ واحد را شامل می شود.

وی افزود: پیش‌بینی سرمایه گذاری برای این میزان واحد صنعتی در سطح استان سمنان بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

تداوم در حمایت از صنایع

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بیان کرد: فعال شدن واحدهای صنعتی در سال گذشته زمینه اشتغال دو هزار و ۸۱۵ نفر را فراهم آورد که کمک خوبی به میزان اشتغال زایی در سطح استان بود.

محبوبی با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان فراوان هستند، بیان کرد: اگر بتوانیم سرمایه‌گذاری لازم را در این بخش جذب کنیم سالانه می توانیم شاهد ایجاد اشتغال مناسبی در بخش صنعت باشیم.

وی با اشاره به شعار سال ۹۸ یعنی جهش تولید، بیان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی در سال ۹۹ از سوی صنعت معدن استان سمنان با هدف تحقق شعار سال، ادامه دارد.

کد خبر: ۲۰٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha